صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / آماده‌باش تمامی پادگان‌ها در مناطق سیل‌زده/ بازگشایی یک راه زمینی به سمت گمیشان

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد

آماده‌باش تمامی پادگان‌ها در مناطق سیل‌زده/ بازگشایی یک راه زمینی به سمت گمیشان

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به امداد رسانی این نیرو به مناطق سیل زده گفت: تمامی پادگان های ما در این مناطق آماده باش هستند.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی با بیان اینکه تمام تجهیزات مورد نیاز را آماده کرده ایم، ادامه داد: درصورت بحران احتمالی ناشی از بلایای طبیعی و نیاز به امداد رسانی، بلافاصله وارد عمل می شویم.

وی به اقدامات امداد رسانی صورت گرفته در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط مساعد خوزستان و بنا به درخواستی که داشتند دو پل و آب بند در آنجا ساختیم و خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد.

امیر سرتیپ نعمتی درباره اقدامات ارتش در استان گلستان تصریح کرد: انواع تجهیزاتی که مورد نیاز بوده را به منطقه ارسال کردیم. همچنین قایق‌های جیمینی و سایر قایق ها، نفربرها، تجهیزات مهندسی، موتورهای پمپ جهت تخلیه آب، لودر، بولدوزر و بیل مکانیکی را نیز ارسال کردیم.

وی با بیان اینکه نیروهای غواص ارتش در منطقه سیل زده حضور دارند، افزود: بیمارستان صحرایی ارتش را با همه تخصص های لازم به همراه پرسنل متخصص در منطقه آق قلا مستقر کردیم تا به مردم عزیز منطقه خدمات بهداشت و درمان ارائه دهند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: علاوه بر بیمارستان صحرایی، اتاق عمل سیار در منطقه مستقر شده و تمامی امکانات مورد نیاز مردم وارد منطقه شده اند.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران طی چند نوبت کمک هایی را به منطقه آق قلا ارسال نموده و آماده ارسال کمک ها و خدمات دیگر است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیاز به امدادرسانی و کمک های بیشتر به سیل زدگان منطقه آق قلا و استان گلستان است، گفت: روز گذشته یک راه زمینی به منطقه گمیشان باز کردیم.

وی با بیان اینکه بالگردهای ارتش را برای کمک و امدادرسانی به استان کهگیلویه و بویر احمد اعزام کردیم، خاطرنشان کرد: در استان فارس نیز علاوه بر ورود ۳ تیم از یگان های ارتش به مناطق سیل زده، تجهیزاتی اعم از “جرثقیل” و ” کفی” جهت جابجایی خودروهای شهروندان ارسال کردیم و با کمک و همکاری دستگاه های امدادی شرایط به حالت عادی بازگشت.

امیر سرتیپ نعمتی افزود: ضمن بررسی مکان های استقرار مردم سیل زده و امکانات موجود، قریب به ۳۰۰ خانواده سیل زده را در پایگاه هوایی استان و پادگان های نیروی زمینی اسکان دادیم و امکانات مناسب و مختلفی را در اختیار آنها گذاشتیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.