صفحه اصلی / استان ها / مازندران / پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران طی روزهای آینده
پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران طی روزهای آینده

پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران طی روزهای آینده

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران به تشریح وضعیت جوی مازندران طی روزهای آینده پرداخت.

مازندران

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا مازندران با اشاره به وضعیت جوی این استان طی روزهای آینده، اظهارکرد: سامانه جدید بارشی این هفته که استان را در بر گرفته ضعیف‌تر از سامانه قبلی است.

وی گفت: امروز چهارشنبه هفتم فروردین آسمان استان صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش نسبی دما است و در برخی ساعات شاهد افزایش ابر خواهیم بود.

معاون اداره‌کل هواشناسی استان مازندران خاطرنشان کرد: از پنجشنبه بعد از ظهر شاهد بارش‌های پراکنده در مازندران خواهیم بود و در روز جمعه از ناپایداری هوا کاسته می‌شود اما در غروب همین روز بارش به صورت پراکنده در انتظار است.

اسدی گفت: شنبه هفته آینده آسمان استان صاف تا نیمه ابری و شب شنبه با افزایش ابر در غرب استان که با احتمال بارش پراکنده همراه است پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه و دوشنبه هفته آینده نیز بارش باران پیش‌بینی می‌شود اما با توجه به تغییرات نقشه و سامانه، تغییرات جوی مجدداً اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان مازندران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش‌ها مربوط به رامسر با ۳۸، کیاسر با ۵۰، گلوگاه با ۳۵ و سیاه بیشه با ۳۰ میلیمتر بوده و بیشترین بارش برف نیز مربوط به سیاه‌بیشه با ۱۶ سانتیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کرونا

تست کرونا ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا مثبت در بابل اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از اول اسفند ماه تاکنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.