صفحه اصلی / سیاسی / دولت / رئیس جمهور: وحدت همه اقوام، علمای شیعه و اهل سنت استان گلستان الگو و مایه قدردانی است

در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان

رئیس جمهور: وحدت همه اقوام، علمای شیعه و اهل سنت استان گلستان الگو و مایه قدردانی است

رئیس جمهور گفت: تا پایان مشکل، تخلیه سیلاب و ترمیم خرابی ها در کنار مردم سیل زده هستیم.

بدرقه رسمی رییس جمهور پیش از عزیمت به عراق

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: سپاه، ارتش، بسیج، هلال احمر و همه نیروهای امدادی با فداکاری در خدمت مردم سیل‌زده بودند و از تلاش همه آنها متشکریم. در درازمدت نیازمند آب‌راه وسیع و مناسب برای منطقه هستیم، زه کشی اراضی برای هدایت آب به سمت دریا باید تسریع شود، حضور چند روزه وزیر کشور در استان گلستان برای مهار بحران بسیار موثر بود، دکتر رحمانی فضلی از جمله وزرای فداکار کابینه است.

وی افزود: تا پایان مشکل، تخلیه سیلاب و ترمیم خرابی ها در کنار مردم هستیم، خدمت دولت و نیروهای مسلح به مردم موجب افتخار است، اکثر خانه های آق قلا و گمیشان بیمه است، توسعه بیمه، راه حل نهایی برای مقابله با حوادث است و دولت از بنیاد مسکن برای بازسازی منازل حمایت می کند.

رییس جمهور با بیان اینکه سیل برای مردم همراه سختی است، گفت: اما باید آن را به فرصتی برای حل مشکلات اساسی استان تبدیل کنیم، وزارت ارتباطات اقدام خوب سیستم هشدار دهی به مردم را ادامه و توسعه دهد، پیش بینی حوادث اصل است؛ اقدامات خوب سازمان هواشناسی با دقت زمانی و مکانی بیشتر همراه شود.

این خبر تکمیل می شود.

همچنین مطالعه کنید:

خلق ثروت بخش تعاون با استفاده از ظرفیت ۷۰ همت سود سهام عدالت

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور  ضمن اشاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.