صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / هیچ کشته‌ای در “سیل” نداشتیم / چوپان متوفی داخل رودخانه فصلی گرفتار شده بود

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه:

هیچ کشته‌ای در “سیل” نداشتیم / چوپان متوفی داخل رودخانه فصلی گرفتار شده بود

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه سیل به معنای واقعی در استان نداشته‌ایم، گفت: فردی که عنوان شده بر اثر سیل جان خود را از دست داده، داخل رودخانه فصلی گرفتار شده بود.

جلیل بالایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص فوت یک نفر در شهرستان سرپل ذهاب بر اثر گرفتاری در سیلاب اظهار کرد: فرد متوفی چوپانی از اهالی شهرستان سرپل ذهاب بوده که مشغول چرای گوسفندان اطراف رودخانه فصلی بوده است.

وی با اشاره به افزایش سطح آب رودخانه‌ها در پی شدت بارش‌ها افزود: این فرد در کنار رودخانه مشغول چرای گوسفندان بوده که به هردلیل که در دست بررسی است هنگام عبور از رودخانه به تصور اینکه رودخانه مانند همه ساله کم آب است گرفتار شده و جان خود را از دست می‌دهد.

وی تصریح کرد: فوت بر اثر گرفتاری در سیلاب صحت ندارد و این فرد داخل رودخانه فصلی گرفتار شده بود و جسد وی نیز بلافاصله پیدا شد.

بالایی افزود: گوسفندان این چوپان نیز آسیبی ندیدند و اگر سیل می‌بود همه گوسفندان را نیز با خود می‌برد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه مشکل خاصی در خصوص سیل در استان گزارش نشده گفت: خوشخبتانه با اقدامات پیشگیرانه سامانه بارشی بدون مشکل از استان درحال عبور است.

بالایی با اشاره به افزایش سطح آب رودخانه‌ها و سدها از همه دهیاران و فرمانداران خواست نسبت به اعلام هشدارهای ایمنی اهتمام بیشتری داشته و از مردم نیز خواست در این شرایط به رودخانه‌ها و مسیرهای سیلابی نزدیک نشوند.

جاده ازگله به سرپلذهاب به خاطر آسیب “پل” مسدود است

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و طغیان برخی چشمه‌ها گفت: متأسفانه این مسئله موجب آسیب شدید پل جاده ارتباطی میان ازگله و سرپل ذهاب در نزدیکی روستای داری زنگنه شده است.

وی با بیان اینکه احتمال تخریب پل وجود دارد گفت: در همین راستا این مسیر هم اکنون مسدود شده است.

بالایی تصریح کرد: افراد برای تردد در این مسیر می‌توانند از محور جایگزین پشت تنگ به بزمیرآباد استفاده کنند.
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.