صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / ممنوعیت خروج مدیران و فرمانداران از خوزستان در آستانه سیلاب

استاندار خوزستان خبر داد:

ممنوعیت خروج مدیران و فرمانداران از خوزستان در آستانه سیلاب

استاندار خوزستان با اشاره به احتمال وقوع سیلاب در خوزستان، گفت: کلیه فرمانداران و مدیرانی که در خوزستان حضور دارند حق خروج از استان را ندارند.

استاندار خوزستان

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز بارندگی از اواسط امروز اظهار کرد: با توجه به احتمال وقوع سیلاب در خوزستان به کلیه فرمانداران و مدیرانی که در خوزستان حضور دارند اعلام کرده‌ایم که حق خروج از استان را ندارند.

وی افزود: همچنین مدیران یا فرماندارانی که در خوزستان حضور ندارند باید به استان برگردند یا قائم مقام یا نماینده تام‌الاختیار خود را به استانداری خوزستان معرفی کنند.

استاندار خوزستان گفت: روز گذشته جلسه ستاد مدیریت بحران تشکیل و هماهنگی‌های لازم انجام شد. همچنین با توجه به اینکه در حوضه کرخه نگرانی‌هایی وجود دارد نیروهای به مناطق در معرض خطر اعزام شده‌اند تا از وضعیت سیل بندها بازدید کنند و اقدامات عملیاتی را انجام دهند.

شریعتی ادامه داد: مقرر شده است در این حوضه فیوز پلاک جدیدی ایجاد شود تا امکان خروج آب از سد کرخه بیشتر شود و امکان خروج تا حدود ۹۰۰ مترمکعب بر ثانیه فراهم شود.

وی تصریح کرد: اقدامات لازم برای مقابله با وقوع سیلاب در حال انجام است و به همه مدیران و شهرستان‌ها اعلام آماده‌باش شده است.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه برخی مسافران نوروزی در کنار رودخانه‌ها حضور دارند اعلام کرده‌ایم که گشت‌های نیروی انتظامی و عوامل دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط  اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند. همچنین از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی لازم انجام شده است.

شریعتی گفت: اعلام کرده‌ایم که کلیه مدارس، حسینیه‌ها و اماکن ورزشی فضا را جهت اسکان مهمان نوروزی فراهم کنند. همچنین از چند روز گذشته ابلاغ کرده‌ایم که عشایر در معرض خطر سیلاب نیز جابه‌جا شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.