صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / زیدان: در مدرسه مشکل داشتم و شاگرد خیلی خوبی نبودم
زیدان: در مدرسه مشکل داشتم و شاگرد خیلی خوبی نبودم

زیدان: در مدرسه مشکل داشتم و شاگرد خیلی خوبی نبودم

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد در مدرسه شاگرد خیلی خوبی نبوده است و مشکلاتی در آن جا داشته است.

زین الدین زیدان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، زین الدین زیدان که به لطف حضورش روی نیکمت رئال مادرید و کسب سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا به یکی از بهترین سرمربیان جهان تبدیل شده است در دوران بازیگری سرشناس بود و از توانایی‌های بالایی برخوردار بود. سرمربی فرانسوی در یک مصاحبه گفت: در گذشته برای اینکه بازیکن خوبی شوید مانند این روزها آسان نبود. اکنون اگر متوجه شوند کمی استعداد دارید خیلی زود به شما فرصت می‌دهند.

سرمربی رئال مادرید که از کودکی قصد داشت فوتبالیست شود درباره دوران سخت خود گفت: تنها چیزی که دوست داشتم فوتبال بازی کردن بود. در مدرسه مشکلاتی داشتم. پدر و مادرم هرگز از دست من عصبانی نشدند اما می‌دانستند که عملکردم در مدرسه خیلی خوب نیست. به همین خاطر یک رو ز به من گفتند که می‌دانیم در ذهنت چیزی داری برای همین هر کاری که دلت می‌خواهد انجام بده. زمانی که به شهر کن رسیدیم بازیکنان را در حین تمرین دیدم و به والدینم گفتم که می‌خواهم به این حرفه مشغول شوم.

زیدان در ادامه افزود: از آن لحظه برای بهترین شدن تلاش کردم. خوب استراحت کردم. وقت خودم را در بارها تلف نمی‌کردم. آب می‌نوشیدم و خیلی تمرین می‌کردم. برای بهترین بازیکن جهان شدن با تمام وجود تلاش کردم. می‌خواستم آن را به هر قیمتی به دست آورم. این چنین پدر و مادرم را خوشحال کردم و آنها به من افتخار کردند.

سرمربی فرانسوی در پایان گفت: در آن روزها برای اینکه نشان دهید خوب هستید شرایط مانند این دوران نبود. ابتدا باید نشان می‌دادید با دیگران فرق می‌کنید چون در زمینه بازیکنان محدودیت وجود داشت. تنها یک یا دو جوان به هر تیمی ملحق می‌شد. امروزه اینگونه نیست. اکنون همه چیز پیشرفت کرده است و همه چیز سریع پیش می‌رود. بازیکنان از اشتباه کردن نمی‌ترسند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.