صفحه اصلی / استان ها / گلستان / ایجاد دو شکاف در خط راه‌آهن آق‌قلا جهت هدایت آب به دشت

معاون عمرانی استاندار گلستان:

ایجاد دو شکاف در خط راه‌آهن آق‌قلا جهت هدایت آب به دشت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: در حال حاضر با ایجاد دو شکاف در خط راه آهن آق قلا، در حال هدایت آب به سمت دشت هستیم.

سیل

به گزارش کسب و کار نیوز، میرمحمد غراوی پس از جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران در فرمانداری آق قلا در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی ۵ روز گذشته به میزان ۷۰ درصد بارش سالیانه استان باران باریده است. سیلاب از شرق استان حرکت خود را به سمت غرب طی کرده است.

وی افزود: سیلاب از گنبد کاووس هدایت شد و الان عمده مشکل در آق قلا است چرا که ظرفیت گرگانرود ۱۲۰ متر مکعب در ثانیه است اما حجم آب بسیار بیش از این مقدار است.

غراوی بیان کرد: سطح آب در شهرستان آق قلا از ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر است و سعی داریم آب داخل شهر را طی ۴۸ الی ۷۲ ساعت آتی تخلیه کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان تاکید کرد: خوشبختانه خسارت جانی نداشته ایم اما خسارات مالی فراوانی به منازل مسکونی و زمین های کشاورزی وارد آمده است.

وی با اشاره به اینکه اسکان موقت، توزیع غذا و پوشاک و اقلام مصرفی در حال انجام است،‌ گفت: طی ۴ ساعت آینده آب به شهرستان گمیشان می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: ضمن تقدیر از همراهی تمام دستگاه ها و نهادها، مشارکت همه مردم قابل تقدیر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.