صفحه اصلی / استان ها / البرز / چهارشنبه‌سوری در البرز با ۱۶۲ مصدوم

چهارشنبه‌سوری در البرز با ۱۶۲ مصدوم

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: در چهارشنبه آخر سال خوشبختانه حادثه منجر به تخلیه چشم و فوت در استان البرز رخ نداد و از این نظر کاهش صد درصدی نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

مراسم چهارشنبه سوری در مشهد

مهرداد بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: چهارشنبه آخر سال در البرز ۱۶۲ مصدوم برجا گذاشت که از این تعداد ۴۶ نفر خانم  و ۱۱۵ نفر مرد بودند.

وی در ادامه افزود: هم اکنون تعداد ۱۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شدند و ۱۴۹ نفر درمان و ترخیص شده و یا در حال ترخیص هستند؛ کوچکترین مصدوم امسال چهارساله و بزرگترین مصدوم هم ۶۷ ساله است.

بابایی به کاهش ۲۰  درصدی آمار مصدومین چهارشنبه آخرسال نسبت به سال گذشته اشاره و این کاهش را نتیجه همکاری و ارتباط مستمر سازمان‌های همکار با رسانه‌های جمعی و آموزش‌های  مستقیم در جهت افزایش آگاهی مردم و کاهش حوادث احتمالی دانست.

وی خاطرنشان کرد:  آسیب‌های شایع بیشتر سوختگی و آسیب چشمی بوده که آمار تفکیکی آن به صورت ۶۰ مورد سوختگی، ۳۵ مورد  آسیب مختصر چشمی، ۵۹ مورد آسیب به اندام و بافت و هشت مورد هم آسیب‌های خفیف دیگر داشتند.

بابایی در پایان گفت: خوشبختانه حادثه منجر به تخلیه چشم و فوت در استان البرز رخ نداد و از این نظر کاهش صد درصدی نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.