صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / مصدومیت ۱۷ نفر در چهارشنبه سوری خراسان جنوبی
مصدومیت ۱۷ نفر در چهارشنبه سوری خراسان جنوبی

مصدومیت ۱۷ نفر در چهارشنبه سوری خراسان جنوبی

‌معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: در شب چهارشنبه آخر سال 17 نفر در استان دچار مصدومیت شدند که از این تعداد شش نفر در بیرجند، چهار نفر در قاین، چهار نفر در فردوس، دو نفر در نهبندان و یک نفر در درمیان بودند.

چهارشنبه سوری

‌علیرضا عباسی، ‌در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: حوادث چهارشنبه سوری در خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در شب چهارشنبه آخر سال ۱۷ نفر در استان دچار مصدومیت شدند که از این تعداد شش نفر در بیرجند، چهار نفر در قاین، چهار نفر در فردوس، دو نفر در نهبندان و یک نفر در درمیان بودند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی، حادثه دیدگان چهارشنبه سوری را در سنین ۱۰ تا ۲۰ سال دانست و افزود: هشت نفر از هم‌استانی در محل حادثه درمان و ۹ نفر دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

عباسی با بیان اینکه مصدومان این حادثه امروز صبح از بیمارستان ترخیص شدند، تصریح کرد: ترقه یکی از عوامل حادثه چهارشنبه آخر سال بوده و دست نیز بیشترین عضو حادثه دیده بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۹ نفر در استان دچار حادثه شدند، یادآور شد: امیدواریم سال به سال شاهد کاهش حوادث چهارشنبه سوری در استان باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.