صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / پرداخت«عیدی»ویژه به مددجویان کمیته‌امداد و خانواده‌های زندانیان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
پرداخت«عیدی»ویژه به مددجویان کمیته‌امداد و خانواده‌های زندانیان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد:

پرداخت«عیدی»ویژه به مددجویان کمیته‌امداد و خانواده‌های زندانیان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از پرداخت عیدی ویژه به مددجویان کمیته امداد و خانواده‌‎های زندانیان مناطق زلزله زده استان خبر داد.

اسکناس

جلیل بالایی با اشاره به ضرورت حمایت از خانواده‌های نیازمند در مناطق زلزله‌زده استان، گفت: در همین راستا با پیگیری‌های استاندار، از محل هدفمندی یارانه‌ها پنج میلیارد تومان اعتبار به استان جهت کمک به نیازمندان مناطق زلزله زده تخصیص شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: تاکنون از محل این اعتبار، بدهی یازده زندانی در مناطق زلزله زده استان که با بدهی کمتر از ۲۰ میلیون تومان در زندان به سر می‌بردند، پرداخت شده تا این افراد بتوانند عید نوروز پیش رو در کنار خانواده‌هایشان باشند.

بالایی با اشاره به وجود ۲۷۵ خانواده در مناطق زلزله زده که سرپرست آنها در زندان به سر می‌برد، گفت: صرف نظر از جرم سرپرست خانوار، مقرر شده از محل این اعتبار مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به عنوان عیدی برای کمک به این خانواده‌ها پرداخت شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر اینها، از محل این اعتبار، تمام خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در مناطق زلزله زده (۹ شهرستان و دو بخش) به میزان حقوق یک ماه خود، عیدی دریافت می‌کنند.

بالایی در ادامه با اشاره به خسارت جمعی از دامداران استان در حمله حیوانات وحشی به گله آنها، گفت: سال گذشته، ۳۷۵ راس گوسفند در یکی از روستاهای شهرستان ثلاث باباجانی مورد حمله حیوانات وحشی قرار گرفتند و همگی تلف شدند و هنوز هم مشخص نشد که آیا واقعا این حمله از سوی پلنگ صورت گرفته است یا نه.

وی با بیان این‌که پیگیری این موضوع همچنان در دستور کار جهاد کشاورزی و محیط زیست استان قرار دارد، گفت: در همین راستا و برای کمک به این ۲۶ دامدار خسارت دیده مقرر شد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به این افراد به عنوان مساعدت پرداخت شود تا فعلا جبران بخش کوچکی از خسارت آنها باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.