صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آلگری شگفت زده از درخشش رونالدو

آلگری شگفت زده از درخشش رونالدو

سرمربی یوونتوس تیمش را شایسته پیروزی برابر اتلتیکو مادرید دانست و به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت.

آلگری

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس شب رویایی را برای هواداران خود رقم زد.

یووه که در دیدار رفت برابر اتلتیکو مادرید با دو گل تن به شکست داده بود در دیدار برگشت جبران کرد و توانست با هت تریک کریستیانو رونالدو به دور بعد راه پیدا کند.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از بازی، گفت‌: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به دور بعد صعود کردیم. برای احیای یووه در این دیدار چند تغییر داشتم و خوشبختانه این تغییرات جواب داد.

سرمربی یووه در ادامه اضافه کرد: بازیکنان یوونتوس شور و اشتیاق زیادی برای پیروزی داشتند و چنین چیزی را در دیدار رفت نداشتیم. اسپینازولا بسیار خوب ظاهر شد. برناردسکی خیره کننده بود و امره جان و کانسلو هم همین طور. در حال حاضر دیگر به رقابت‌های سری A فکر می‌کنیم و بعد از آن دوباره به سراغ لیگ قهرمانان می‌رویم.

او در ادامه صحبت‌های خود به جان لئویجی بوفون اشاره کرد و گفت‌: حذف پاری سن ژرمن ما را به خاطر این دروازه‌بان ناراحت کرد. دوست داشتیم که بوفون هم به مراحل بالاتر صعود کند.

آلگری در پایان سخنانش به درخشش کریستیانو رونالدو اشاره کرد و درباره این مهاجم، گفت‌: این پیروزی ثمره تلاش همه بازیکنان بود اما رونالدو نشان داد که چه بازیکن بزرگی است. از عملکرد خیره کننده این بازیکن شگفت‌زده شدم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.