صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پل نوآوری در دانشگاه تهران
پل نوآوری در دانشگاه تهران

توسط دیجیکالانکست انجام شد

پل نوآوری در دانشگاه تهران

رویداد پل نوآوری امروز سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۹۷، توسط دیجی‌کالانکست در آمفی‌تئاتر دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، رویداد پل نوآوری امروز سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۹۷، توسط دیجی‌کالانکست در آمفی‌تئاتر دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار شد.

پل نوآوری رویدادی است که در آن با معرفی چالش‌ها و فرصت‌های موجود به دانشجویان امکان هدایت کردن تحقیقات دانشگاهی از حالت تئوریک به کاربردی فراهم خواهد شد.
این رویداد، با هدف تجاری‌سازی پایان نامه‌ها و تحقیقات دانشجویان و اساتید با تمرکز بر حوزه فناوری‌های هوشمند لاجستیک برگزار می‌شود.

در این رویداد که با هدف تبدیل پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های دانشگاهی به کسب‌و‌کارهای نوآوری‌محور برگزار می‌شد، دکتر مجید نیلی احمد آبادی رییس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، دکتر مهدی پورفتح مدیر دفتر انتقال فناوری دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، امیر صالحی مدیرعامل دیجیکالانکست، دکتر روح الله رحمانی رییس هیات مدیره دیجیکالانکست، سهیل مقدم معاون تکنولوژی و محصول دیجیکالا و کیوان محیط مافی مدیر محصول عملیات دیجیکالا، سخنرانی کردند.

در این سخنرانی‌ها، علاوه بر معرفی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و فعابیت‌ها و ظرفیت‌های آن و همچنین معرفی دیجیکالانکست، برنامه نوآوری‌ باز این مرکز تشریح شد.

همچنین به موضوعات معرفی چالش‌ها و فرصت‌های لاجستیک هوشمند و چگونگی تبدیل فناوری به کسب و کار پرداخته شد.

در بخش پایانی این رویداد نیز یک پنل گفت‌وگوی تخصصی با حضور تمامی سخنرانان و با پاسخگویی به پرسش‌هایی از طرف حضار برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

پردیس‌های علم و فناوری مشترک بین پارک‌ها و صنایع راه اندازی می شود/رفع نیازهای بومی و منطقه‌ای با توسعه دانش بنیان ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، سجاد محمدعلی نژاد با اشاره به نام گذاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.