صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / طراحی ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک
طراحی ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک

اولین بار در کشور؛

طراحی ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: تاکنون 44 مورد سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی انجام شده و برای اولین بار در کشور و خاورمیانه طراحی ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک در این منطقه شکل گرفت.

استانها/ سرامیک

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه خراسان جنوبی، مرتضی صفدری زاده، در نشست فعالان اقتصادی خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی دارای منطقه ویژه اقتصادی است که برای اولین بار توسط بخش خصوصی ایجاد و اداره می‌شود.

وی گفت: تاکنون ۴۴ مورد سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی انجام شده و برای اولین بار در کشور و خاورمیانه طراحی ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک در این منطقه شکل گرفت.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی افزود: خراسان جنوبی دارای ظرفیت و پتانسیل‌های بالایی و نیروی انسانی ارزشمندی است و معتمدیان استاندار خراسان جنوبی یکی از مدیران توانمند در استان است.

صفدری زاده تصریح کرد: اگر به دنبال الگوی توسعه برای استان هستیم نیاز به مدیر توانمند و ارزشمند در استان داریم که استاندار خراسان جنوبی فرصتی مناسب برای این استان است.

وی ادامه داد: معتمدیان استاندار خراسان جنوبی با ورود به استان ابتدا راه‌اندازی پروازهای آتا را در استان نهایی کردند.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مرز ماهیرود یک مرز بین‌المللی است و می‌تواند با امکانات موجود حداقل ۸۰۰ کامیون می‌توانند از آن عبور کنند.

صفدری‌زاده با بیان اینکه راهی جز توسعه برای استان نیست، اظهار کرد: با اختصاص ۲۰۰ میلیون دلار از صندوق ذخیره ارزی در مدت سه ماه یا شش ماه می‌توان چرخ توسعه استان را به حرکت درآورد و امیدواریم این مبلغ و علاوه بر آن نیز ۱۰۰ میلیون دلار برای توسعه زیرساخت‌ها به استان اختصاص داده شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.