صفحه اصلی / استان ها / ایلام / حل مشکلات ۳۷۰ واحد مسکن مهر ایلام تا پایان شهریور سال آینده

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی‌ خبر داد:

حل مشکلات ۳۷۰ واحد مسکن مهر ایلام تا پایان شهریور سال آینده

‌قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: 370 واحد مشکل عدیده دارند که عمده این پروژه ها متعلق به پروژه های خودمالکی هستند و تلاش این است تا پایان نیمه اول سال آینده جشن اتمام پروژه های مسکن مهر را در ایلام برگزار و پرونده مسکن های مهر استان بسته شود.

مسکن مهر

‌به گزارش کسب و کار نیوز، ‌«علی اصغر مهرآبادی»  در نشست بررسی وضعیت مسکن مهر استان ایلام با تاکید بر این که عزم دولت در اتمام مسکن مهر جدی است، اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده است تا از ظرفیت استان‌ها و توان استانداران برای تکمیل واحدهای مسکن مهر استفاده وبا توجه به تورم موجود در جامعه مقرر شده برای تکمیل پروژه ها به پیمانکاران تعاونی های خودمالکی تسهیلات ارزان قیمت بدون سپرده گذاری واگذار شود.

وی  تکمیل پروژه های نیمه تمام مسکن های مهر در حوزه زیرساخت ها و دستگاه های خدمات رسان چون مدارس و کلانتری ها را از اولویت ها در این زمینه اعلام کرد و گفت: باید برای اتمام پروژه های مسکن مهر زمان بندی مشخص تعیین شود.
وی در مورد مشکل مسکن مهر ایلام هم گفت: در این استان، ۳۷۰ واحد مشکل عدیده دارند که عمده این پروژه ها متعلق به پروزه های خودمالکی هستند و تلاش این است تا پایان نیمه اول سال آینده جشن اتمام پروژه های مسکن مهر را در ایلام برگزار و پرونده مسکن های مهر استان بسته شود.

استاندار ایلام هم در این نیز گفت: احداث ۱۸ هزار واحد مسکن مهر در این استان در دستور کار بوده که تاکنون بیش از ۱۵ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است.

وی تصریح کرد: بانک مسکن تاکنون ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات از منابع داخلی خود برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر کشور پرداخت کرده است‌.  

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.