صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / تخصیص ۳ هزار و ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به خراسان جنوبی

نوبخت خبرداد

تخصیص ۳ هزار و ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به خراسان جنوبی

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص سه هزار و ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه خراسان جنوبی، محمدباقر نوبخت، غروب امروز سه شنبه ۲۱ اسفند، در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی اظهار کرد: در این سفر ۹۴۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های استان در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه برای خراسان جنوبی برنامه توسعه دوساله یا سه ساله تعریف شده است، افزود: گلایه‌های نمایندگان مجلس نشان از این دارد که زیرساخت‌های خراسان جنوبی متناسب با ظرفیت‌های استان نیست.

معاون رئیس جمهور با اشاره با اینکه کارگروه ویژه‌ای برای توسعه خراسان جنوبی تعریف می‌کنم، تصریح کرد: بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال جوانان استان منظور کردیم.

نوبخت ادامه داد: مطالبه ۲۰۰ میلیون دلاری امور ارزی از صندوق توسعه ملی داریم که این اعتبار مشروط به ارائه طرح‌های توجیه پذیر پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه ۱۰ هزار واحد مسکونی با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تا سال آینده احداث می‌شود، تصریح کرد: ۲۰ طرح با سه هزار و ۸۰ میلیارد تومان در استان اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت‌های آموزش و پرورش، ۳۲ میلیارد تومان برای فرهنگ و گردشگری، ۱۰ میلیارد تومان برای ورزش، ۱۱۵ میلیارد تومان برای توسعه روستاها و ۵۶۰ میلیارد تومان برای ریل و راه‌آهن درنظرگرفته شده است.

نوبخت یادآور شد: برای ارزیابی و نظارت برنامه‌هایی که برای توسعه استان در نطر گرفته شده است، به استان سفر خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.