صفحه اصلی / استان ها / ایلام / اختصاص بیش از ۹ میلیارد ریال برای توسعه ورزش استان ایلام

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام خبر داد

اختصاص بیش از ۹ میلیارد ریال برای توسعه ورزش استان ایلام

عزیزالله عباسپور گفت: از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن ۹۷ بیش از ۹ میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیاتی به توسعه ورزش و امور جوانان استان اختصاص یافته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با اشاره به ماده ۹۴ قانون برنامه ششم توسعه، اظهار داشت: دولت مکلف است ۲۷ صدم درصد از کل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را برای توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیر ساخت‌های ورزشی به‌ویژه در حوزه معلولین و جانبازان اختصاص دهد.
مدیرکل امور مالیاتی استان خاطرنشان کرد: از سال ۹۱ تاکنون بیش از ۳ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده به منظور توسعه فضاهای آموزشی به حساب آموزش و پرورش استان واریز شده است.
عباسپور با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی استان پس از وصول، به خزانه کشور واریز و مطابق با قانون برنامه بودجه، صرف امور جاری و عمرانی کشور می‌شود، یادآور شد: براساس قانون، عوارض وصولی مالیات بر ارزش افزوده پس از واریز به خزانه، به نسبت ۷۰ درصد شهرها و ۳۰ درصد روستاها و مناطق عشایری براساس جمعیت به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود.
مدیرکل امور مالیاتی استان با اشاره به اینکه سهم روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری به حساب فرمانداری‌های شهرستان‌ها واریز می‌شود، خاطر نشان ساخت: باید با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در همان روستاها و مناطق عشایری هزینه شود.

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.