صفحه اصلی / استان ها / ایلام / کارگران و کارفرمایان چراغ صنعت را روشن نگه داشته اند

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام:

کارگران و کارفرمایان چراغ صنعت را روشن نگه داشته اند

سهیلا ملکشاهی گفت: کارگران و کارفرمایان با وجود تحریم ها، چراغ صنعت کشور را روشن نگه داشته اند که این مهم وظیفه تلاشگران خدماتی در تأمین اجتماعی را دو چندان می کند.

سهیلا ملکشاهی روز شنبه در هفتمین جشنواره معرفی چهره های برتر حوزه کار و تامین اجتماعی استان ایلام اظهار داشت: کارفرمایان با ایجاد کوچک ترین اشتغال در کشور نمونه هستند و حفظ واحدهای صنعتی و تولیدی در شرایط سخت اقتصادی از افتخارات کارفرمایان موفق است.
به گزارش کسب و کار نیوز، وی افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور و با تشدید تحریم ها و جنگ اقتصادی با فعال بودن چرخه تولید کارفرمایان، دشمنان را ناامید کرده و با هر گامی که برداشته می شود، دشمن چندین قدم عقب نشینی می کند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام یادآور شد: در جامعه مشکلات زنجیروار به هم متصل هستند و رفع موانع در همه بخش ها به تعامل و همکاری مدیران، کارگران و کارفرمایان نیاز دارد.
ملکشاهی با بیان اینکه انسجام و هم افزایی برای کاهش و رفع مشکلات ضروری است، گفت: با تلاش کارگران و کارفرمایان که سنگرسازان بی سنگر هستند سازمان از این قشر به عنوان شرکای اصلی یاد می کند و تعامل و ارتباط با آنان مصداق اقتصاد مقاومتی است.
وی با اشاره به شرایط اقتصاد داخلی و بین المللی، خروج از وضعیت موجود و رونق تولید و اشتغال را مستلزم همدلی و همراهی کارفرمایان، کارگران، نهادها و سازمان های خدمت رسان دانست و گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک نهاد اقتصادی همواره حامی نیروهای مولد جامعه در تولید است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام بر ضرورت ایجاد امنیت و آرامش نیروی کار و تضمین آتیه آنان تاکید کرد و گفت: این افراد در جنگ اقتصادی مشغول نبرد هستند و توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور مرهون پایداری و مقاومت کارآفرینان و بهره گیری از مهارت و دانش روز تولید است.

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.