صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / زمانپور پس از قهرمانی در لیگ بسکتبال: بازیکنان جوانمان در کنار هم به همه چیز می‌رسند
زمانپور پس از قهرمانی در لیگ بسکتبال: بازیکنان جوانمان در کنار هم به همه چیز می‌رسند

زمانپور پس از قهرمانی در لیگ بسکتبال: بازیکنان جوانمان در کنار هم به همه چیز می‌رسند

سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد می‌گوید: تیمی را بردیم که پر از ستاره های با تجربه بود.

آزاده زمانپور

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی ۵۸ بر ۵۴ مقابل نامی نو قهرمان لیگ برتر شد. پس از این قهرمانی آزاده زمانپور، سرمربی تیم دانشگاه آزاد در مورد بازی، گفت‌: این بازی یک فینال واقعی بود. شاید بازی اول در اصفهان خیلی جالب نبود چون شرایطی پیش آمد که نتوانستیم عملکرد خودمان را نشان دهیم اما بازی دوم و امروز خیلی خوب بود.

او در ادامه‌، خاطر نشان کرد: تیم نامی نو که پر از ستاره‌های پر تجربه بود به تیمی باخت که بازیکنان جوان، پرانگیزه و سخت کوشی داشت. بازیکنان ما همه جوان هستند ولی در کنار هم می‌توانند به همه چیز برسد. این را به آنها یاد دادم و خوب یاد گرفتند. تک تکشان را می بوسم و به آنها خسته نباشید می گویم چون در کنار من بودن سخت است اما در هیچ لحظه‌ای کم نگذاشتند.

او در مورد عملکرد آینا بازیکن ترکمنستانی تیم خود و لوسینه آسادوریان در این بازی، گفت‌: آینا چون چند سال در ایران بازی کرده است و حتی با خودم هم تیمی بوده به بچه‌ها و شاید خود من عرق دارد. او تمام توانش را گذاشت. با اینکه نامی نو روی آینا متمرکز شده بود اما آینا از پس کار برآمد و شاید از همین تمرکز استفاده کردیم و امتیاز گرفتیم.

زمانپور در پاسخ به این سوال که آیا از این بازیکن در فصل آینده هم استفاده می‌کنید، بیان کرد: اگر در آینده تیمی داشته باشم احتمالاً از آینا استفاده می‌کنم. دانشگاه آزاد در آینده هم به کار خود ادامه می‌دهد. این باشگاه ریشه دار است و خوشحال هستم که توانستم جواب اعتماد کادر این تیم را بدهم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در پایان از حمایت رسانه‌ها تشکر کرد و گفت‌: شما توانستید بسکتبال را خیلی پر رنگ تر نشان بدهید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.