صفحه اصلی / استان ها / ایلام / اجرای ۲۸ پروژه مهم در حوزه عمران شهری با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار
اجرای ۲۸ پروژه مهم در حوزه عمران شهری با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار

شهردار ایلام در مصاحبه با رسانه ها خبر داد

اجرای ۲۸ پروژه مهم در حوزه عمران شهری با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار

طالب صادقیان گفت: 35 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی شهرداری ایلام در قالب 28 پروژه هم اکنون در حال اجرا و یا به اتمام رسیده است.

وی در نشست با رسانه های استان ایلام اظهار داشت: بیش از ۴۳۰ مغایرت طرح جامع شهری ایلام ظرف ۶ ماه اصلاح و به شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، شهردار ایلام بیان داشت: با اقدامات صورت گرفته در شهرداری ایلام مراجعه شهروندان در زمینه شهرسازی با کاهش قابل توجهی مواجه شده و در تلاش هستیم به صورت تدریجی تمام اقدامات شهرداری الکترونیکی شود.
“صادقیان یادآور شد: به دنبال اجرای شهر الکترونیک و سپس شهر هوشمند هستیم و این اقدام در نوع خود برای اولین بار در کشور اتفاق می افتد.
وی خاطرنشان ساخت: این اقدامات در راستای تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی انجام شده و یا در حال انجام است.
شهردار ایلام تصریح کرد: با ایجاد ۳۷ پارک محله ای و پارک های خطی، سرانه فضای سبز شهر ایلام از یک متر به دو متر خواهد رسید اما این میزان اختلاف زیادی با استاندارد سرانه فضای سبز در کشور دارد و امیدواریم بتوانیم در برنامه سالانه ۴ ساله این رشد را به استاندارد های لازم برسانیم.
طالب صادقیان تاکید کرد: در حوزه ایجاد طرح جامع خدمات شهری ارقام مناسبی برای تجهیزات و ماشین آلات هزینه شده و ناوگان خدمات شهری شهرداری ایلام به روز شده است.
وی ادامه داد: در بازده زمانی مناسبی (ساعت ۲۱ تا ۱ شب) زباله ها را برداشت می کنیم و امیدواریم مردم هم در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند.
شهردار ایلام اظهار داشت: سازمان خدمات پسماند در یک سال گذشته آغاز به فعالیت نمود و در گام اول فرهنگ‌سازی و آموزش، در دستور کار این سازمان قرار گرفت و در این زمینه دوره های آموزشی مناسبی در مدارس، ادارات و محلات برگزار شد تا مردم با تفکیک زباله از مبداء آشنا شوند.
طالب صادقیان افزود: ضایعات آشغال های تفکیک شده شهروندان توسط بخش خصوصی خریداری می شود و امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی بتوانیم مرکز بازیافت زباله استان را راه اندازی کنیم.

وی بیان داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بیش از ۵۴ برنامه فرهنگی را در محلات شهر ایلام اجرا کرده و در خلال این برنامه ها مشکلات و کاستی های محلات را رصد کردیم و جُنگ های شادی در نقاط مختلف شهر برگزار شد و تا پایان سال برنامه‌های مناسبی را در راستای نشاط اجتماعی در دست اجرا داریم.
شهردار ایلام یادآور شد: قدم های استواری در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در طول یک سال گذشته برداشته شد.
طالب صادقیان خاطرنشان ساخت: ایجاد ساختمان دادپزشک و استقرار ۲۴ ساعته پزشک در آرامستان بهشت زهرا، تجهیز سالن انتظار آرامستان و سرویس های بهداشتی و ساختمان اداری و راه دسترسی کمربندی ایلام به آرامستان از اقدامات مناسبی بود که در طول سال ۹۷ به انجام رسیده است.
وی تصریح کرد: ۸۰۰ مورد اطفاء حریق در حوزه آتش نشانی داشته ایم؛ در آتش سوزی استخر و بیمارستان شهر ایلام اگر تلاش آتش نشانان نبود قطعا خسارت های مالی و جانی بسیاری به شهروندان وارد می شد.
شهردار ایلام برنامه های اجرا شده توسط شهرداری خالی از ایراد نیست و بیشترین ضعف های ما در حوزه آسفالت خیابان ها و معابر محله ها است که دلیل آن گران شدن سرسام‌آور بهای قیر و تخصیص نیافتن قیر یارانه ای به شهرداری ایلام بود.
“صادقیان تاکید کرد: در نیمه دوم سال رایزنی های گسترده ای توسط مسئولان شهر و استان صورت گرفت اما به دلیل بارندگی ها موفق به اجرای آسفالت در سطح شهر نشدیم و امیدواریم در سال آینده شاهد یک انقلاب در حوزه آسفالت خیابان های شهر ایلام باشیم.
وی گفت: دلسوزی ها، انتقادات و رصد برنامه های شهرداری از سوی رسانه ها قابل تقدیر است و رسانه ها را پشتوانه های محکمی برای مدیریت شهری ایلام می دانم.

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.