صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / بارش “برف” و “باران” در تمام محورهای کرمانشاه
بارش “برف” و “باران” در تمام محورهای کرمانشاه

بارش “برف” و “باران” در تمام محورهای کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف و باران در تمام محورهای استان، از رانندگان خواست با احتیاط کامل رانندگی کرده و از سرعت و سبقت های غیرمجاز به طور جد خودداری کنند.

بارش برف در کردستان

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد حیدری اظهار کرد: بارش‌ها که از ساعات اولیه بامداد امروز به شکل باران و برف در بیشتر نقاط استان آغاز شده همچنان در تمامی محورهای برون شهری ادامه دارد. 

وی افزود: شدت بارش باران و برف در جاده‌های استان به حدی است که تمامی محورهای استان لغزنده بوده و در نقاط سردسیر تردد با زنجیر چرخ بهتر انجام می شود. 

حیدری گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده تردد از محورهای اورامانات و دالاهو به سمت اسلام آبادغرب، گردنه “عین الکش” به سمت کمربندی شرقی کرمانشاه و هم‌چنین محور بیستون به سمت سنقروکلیایی بعلت بارش سنگین برف با کندی مواجه است. 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: با تلاش راهداران تمامی راه های اصلی باز است ولی ممکن است برخی راه های فرعی و روستایی به علت بارش سنگین برف مسدود شده باشد که همین موضوع می طلبد شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. 

وی ادامه داد: رانندگانی که قصد مسافرت دارند حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم ایمنی و ترمز و لاستیک خودروی خود اطمینان کامل داشته باشند. 

حیدری هم‌چنین ضمن درخواست از رانندگان در خصوص خودداری از سرعت و سبقت های غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب، گفت: ۶۵ تیم پلیس در جاده های استان برای کمک به رانندگان و هم‌چنین برخورد با افراد متخلف حین رانندگی حضور دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.