صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / افتتاح ۲۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان مناطق زلزله زده کرمانشاه

افتتاح ۲۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان مناطق زلزله زده کرمانشاه

۲۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در مناطق زلزله زده کرمانشاه با حضور رئیس کمیته امداد افتتاح شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در آئین افتتاح نمادین این واحدهای مسکونی که امروز (۱۳ اسفند) در روستای “بی نهر سفلی” بخش گهواره شهرستان دالاهو برگزا رشد، با بیان این‌که در زلزله بزرگ سال گذشته ازگله حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان‌های متأثر از زلزله آسیب دید، اظهار کرد: پس از وقوع زلزله و اتمام کار امدادرسانی و اسکان اضطراری و موقت، بلافاصله با تعامل با بنیاد مسکن کار بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده را آغاز کردیم.

وی افزود: از ۱۰ هزار واحد آسیب دیده مددجویان، ۴۲۰۰ واحد از نوع تعمیری بود که در کوتاه‌ترین زمان آنها را مرمت کرده و تحویل دادیم.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در خصوص بازسازی ۵۲۰۰ واحد تخریبی نیز گفت: طی ماه‌های گذشته ۲۷۰۰ واحد را بازسازی و تحویل دادیم و امروز نیز با تحویل ۲۵۰۰ واحد دیگر کار تحویل واحدهای احداثی مددجویان کمیته امداد را در استان به پایان می‌رسانیم.

خدرویسی گفت: برای احداث هر واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده، علاوه بر ۱۲ میلیون تومان وام بلاعوضی که توسط کمیته امداد پرداخت شده، ۱۲ میلیون وام بلاعوض نیز بنیاد مسکن پرداخت کرده و ۴۵ میلیون تومان تسهیلات هم از سوی دولت با سود چهار درصد پرداخت شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.