صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / شهنازی: حمایت خوبی از حدادی صورت گرفته است/ اختیار کامل به کیهانی داده شده است

مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن ۲۰۱۹ تهران

شهنازی: حمایت خوبی از حدادی صورت گرفته است/ اختیار کامل به کیهانی داده شده است

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: مدال‌آوری در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ سخت است اما ما امیدواریم نهایتاً نتایج خوبی به دست بیاید. خوشبختانه حمایت خوبی از احسان حدادی به عنوان اولین شانس مدال‌آوری دو و میدانی ایران صورت گرفته است.

شاهرخ شهنازی

به گزارش کسب و کار نیوز، شاهرخ شهنازی در حاشیه مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن آسیا، اظهار کرد: علاقه‌مند بودم که به اینجا بیایم و حمایت خودم را از طرف کمیته ملی المپیک اعلام کنم. ان‌شاءالله که دو و میدانی ایران جایگاه بالایی در کنفدراسیون آسیا کسب کند. کیهانی از قبل ما را در جریان این میزبانی گذاشته بود. امروز که به مجموعه آفتاب انقلاب آمدم و این تعداد شرکت‌کننده و مقامات از کشورهای مختلف را دیدم، خوشحال شدم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: امروز متوجه شدم که ارتباطات خوبی با کنفدراسیون آسیا گرفته شده و در این چند روز که مقامات این کنفدراسیون در تهران حضور دارند، ما هم سعی می‌کنیم که این روابط را تقویت کنیم تا در نهایت به کسب کرسی در کنفدراسیون آسیا منجر شود.
شهناری در ادامه گفت: من امروز که با لالیت بانوت نایب‌رئیس آسیا حرف زدم، گفت به خاطر فعالیت‌های کیهانی در سال‌های اخیر، او را جزو خودشان می‌دانند و این خوشحال‌کننده است که چنین ارتباطی میان فدراسیون ایران و کنفدراسیون آسیا برقرار شده است. مطمئن هستم که به‌زودی شاهد رشد بیشتر دو و میدانی و حضور کیهانی در هیأت‌رئیسه خواهیم بود.
او درباره حمایت کمیته ملی المپیک از رشته دو و میدانی گفت: در جلسات مختلف کمیته و همچنین در ستاد عالی بازی‌های المپیک، اختیار کامل به رئیس فدراسیون داده شده تا آن‌طور که می‌خواهند اعزام‌ها را انجام دهند. خوشبختانه کیهانی عاقلانه رفتار می‌کند و بیشتر به دنبال اعزام کیفی است تا در نهایت نتایج خوبی کسب شود.

وی در خصوص المپیک ۲۰۲۰ نیز گفت: مدال‌آوری در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ سخت است، ولی ما امیدواریم نهایتاً نتایج خوبی به دست بیاید. خوشبختانه حمایت خوبی از احسان حدادی به عنوان اولین شانس مدال‌آوری دو و میدانی ایران صورت گرفته است. همچنین شاید که امید مدال‌آوری سایر دو و میدانی‌کاران صد درصد نباشد، اما آن‌ها هم می‌توانند رکوردهای خوبی را ثبت کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.