صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / صائبی: مدیریت خوب سبب قهرمانی والیبال نشسته ورامین شد
صائبی: مدیریت خوب سبب قهرمانی والیبال نشسته ورامین شد

صائبی: مدیریت خوب سبب قهرمانی والیبال نشسته ورامین شد

سرمربی تیم والیبال نشسته ورامین می‌گوید مدیریت خوب شهرداری این شهر سبب قهرمانی تیمش شده است.

والیبال نشسته

به گزارش کسب و کار نیوز، فرید صائبی در حاشیه دیدار والیبال نشسته شهرداری ورامین مقابل ماشین‌سازی تبریز‌ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تنها یک سال از تشکیل تیم ورامین می‌گذرد اما وجود کادر و مدیریت خوب شهرداری ورامین سبب شده این تیم تا قهرمانی بالا بیاید.

وی ادامه داد: ارزش‌های تیم شهرداری ورامین بالاتر از این است و حتی می‌توانست بهتر از این نیز عمل کند اما خوشبختانه توانست قهرمانی را به دست بیاورد.

سرمربی تیم شهرداری ورامین افزود: ۱۶ سال است که استان تهران هیچ تیم شهرستانی نداشته و مسلما بهترین بازیکنان تیم ملی در تهران هستند، کاپیتان تیم ملی و بازیکنانی مثل صادق بیگدلی در تهران هستند و با توجه به اینکه آقای رضاخانی مدیریت باشگاه هم والیبال نشسته را به خوبی انجام می‌دهد و یکی از بازیکنان خوب تیم شهرداری ورامین است باعث شد که در سال اول قهرمانی را به دست بیاورد و امید است این قهرمانی والیبال نشسته در ورامین تداوم داشته باشد.

صائبی تصریح کرد: مسلما یکی از پارامترهای مهم شهرداری ورامین چه در والیبال ایستاده و چه در والیبال نشسته حمایت تماشاگران است و این انگیزه را به بچه‌ها می‌دهد که یک بازی سخت را با موفقیت پشت سر بگذارند.
وی ادامه داد: من از مدیریت خوب باشگاه والیبال شهرداری ورامین تشکر می‌کنم که از همه لحاظ تیم والیبال نشسته را تدارک کردند و تدارکات حرفه‌ای باعث شد که بچه‌ها با خیال راحت یک قهرمانی را به دست بیاورند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.