صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / غیبت قلعه‌نویی در نشست خبری به دلیلی عجیب!
غیبت قلعه‌نویی در نشست خبری به دلیلی عجیب!

غیبت قلعه‌نویی در نشست خبری به دلیلی عجیب!

سرمربی سپاهان بار دیگر در نشست خبری حاضر نشد و دستیار پرتغالی‌اش را به جای خودش به نشست خبری فرستاد.

امیر قلعه‌نویی

به گزارش کسب و کار نیوز، تکسیرا مربی سپاهان در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: بازی سختی برای ما بود و بازی مقابل این هواداران کار را سخت‌تر کرد. نیمه دوم بهتر بودیم اما قدرت تراکتورسازی بیشتر بود. بعضی از بازیکنان ما نتوانستند بازی خوبی را ارائه دهند.

وی ادامه داد: روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم و تراکتورسازی موقعیت خاصی نداشت. صحنه قبل از گل نمی‌دانم خطا بود یا نه اما خورشیدی می‌توانست پیش از آن خطا روی شهباززاده را بگیرد. بعد از خوردن گل دوم کارمان سخت‌تر شد و نمی‌توانستیم نتیجه را جبران کنیم. این نخستین شکست ما بود و کمی فشار روی تیم ما بود. سال قبل هم خورشیدی این دیدار را قضاوت کرد و نمی دانم این موضوع اتفاقی است یا نه ولی سوال من این است که آیا خورشیدی داور اختصاصی تراکتورسازی است؟

مربی سپاهان اضافه کرد: همان‌طور که گفتم تراکتورسازی در نیمه اول بهتر بود و مغلوب توان این تیم شدیم اما در نیمه دوم سپاهان بهتر بازی کرد. ما از تراکتورسازی ضعیف‌تر نودیم زیرا از حریف بهتر کار کردیم. امروز بازیکنانی داشتیم که در حد خودشان ظاهر نشدند اما در نیمه دوم نشان دادیم که تیم بزرگی هستیم. ما با تعویض‌هایی که داشتیم سمت راست خود را فعال‌تر کردیم و باعث شدیم تراکتورسازی عقب‌نشینی کند.

تکسیرا در پاسخ به صحبت خبرنگاری مبنی بر آن که صحبتش درباره اینکه ” اشکان خورشیدی، داور اختصاصی تراکتورسازی است” توضیح داد: من فقط یک سوال پرسیدم و می‌خواهم ببینم کسی جواب آن را می‌داند یا نه.

مدیررسانه‌ای سپاهان پیش از شروع نشست خبری درباره غیبت قلعه‌نویی گفت: همانطور که می‌دانید چند هفته‌ای است که قلعه‌نویی به علت مسائلی که در خصوص سپاهان اتفاق می‌افتد سکوت کرده است و به همین دلیل در نشست خبری حاضر نمی‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.