صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / شمسایی: خوردن مسکن برای سردرد یک ماه پیش، دردی دوا نمی‌کند!

در واکنش به پرداخت نشدن پاداش تیم ملی فوتسال بانوان

شمسایی: خوردن مسکن برای سردرد یک ماه پیش، دردی دوا نمی‌کند!

عضو کمیته فنی فوتسال در مورد پرداخت نشدن پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان درآسیا گفت: اگر الان سردرد داشته باشم و یک ماه دیگر مسکن بخورم دردی را دوا نمی‌کند، امیدوارم قبل از عید پاداش‌ها پرداخت شود.

وحید شمسایی

به گزارش کسب و کار نیوز گفت: اگر الان سردرد داشته باشم و یک ماه دیگر مسکن بخورم دردی را دوا نمی‌کند. من هم معتقدم بانوان باید زودتر پاداش‌هایشان را می‌گرفتند. یک ماه است وارد کمیته فنی شدم تا لحظه‌ای که هستم برای رسیدن بازیکنان به پاداش‌شان تلاش می‌کنم. امیدوار همانطور که گفتند قبل از عید پاداش‌ها به حساب بازیکنان واریز شود.

او در این مورد افزود: جز کسانی هستم که نسبت به پاداش‌های بانوان، آقایان و تیم ساحلی در جلسات کمیته فنی صحبت کردم و روی این قضیه می‌مانم. آقای پرهیزگار نامه پاداش‌ها را به تاج داده است. در این مدت فدراسیون فوتبال دوره سختی داشت، بیشتر پاداش‌ها به سمت جام جهانی و جام ملت‌ها سوق داده می‌شد.

شمسایی در پاسخ به این سوال که آیا تا قبل از عید پاداش فوتسال بانوان پرداخت می‌شود؟ گفت: شب می‌خوابیم دلار یک قیمت است و صبح قیمتی دیگر. هیچ چیزی قطعیت ندارد. ولی خودم به شخصه تلاش می‌کنم این اتفاق بیفتد. اگر قرار باشد روی یک صندلی بنشینیم و جز به‌به و چهچه کاری نکنیم به درد نمی‌خورد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.