صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / محتکر دستگاه های گرمایشی در کرمان به دو سال حبس محکوم شد
محتکر دستگاه های گرمایشی در کرمان به دو سال حبس محکوم شد

محتکر دستگاه های گرمایشی در کرمان به دو سال حبس محکوم شد

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان از تایید حکم عماد حاج غنی، محتکر دستگاه های گرمایشی در دادگاه تجدید نظر استان کرمان خبر داد و گفت: برخورد با محتکران مطالبه عمومی جامعه است ومردم از سیستم قضائی توقع دارند برخورد با مفسدان اقتصادی به صورت قاطع و سریع باشد.

حبس

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد قربانی گفت: نامبرده به اتهام  اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق احتکار کالای مورد نیاز عموم و اخلال در عرضه ی آن در شهریور ماه  سال جاری تحت تعقیب قضائی قرار گرفته بود. محکوم علیه علیرغم نیاز مبرم مردم  به وسایل خانگی از جمله پکیج ، تعداد دویست دستگاه از این کالا را در منزلی مخفی نموده بود که توسط مامورین کشف و نامبرده به دادسرا معرفی شده بود.

وی عنوان کرد: شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرمان مستندا به تبصره ی ۱ ماده ی ۲ قانون مجازات اخلال گران در نظام اقتصادی کشور مصوب ۱۳۶۹ نامبرده را به تحمل دو سال حبس محکوم نموده بود که پس از تایید حکم در دادگاه تجدیدنظر حکم وی قطعی و برای اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال شده است.

وی تاکید کرد: دستگاه قضائی در وضعیتی که کشور در تحریم ناجوانمردانه از سوی کشورهای استعماری  با یک جنگ اقتصادی روبرو است و برخی افراد سودجو که با هدف ضربه زدن به اقتصاد و گرفتن ماهی از این آب گل آلود،اقدام به احتکار کالاهای ضروری مردم می نمایند، برخورد قضائی خواهد نمود.با توجه به اهمیت موضوع و در پی نوسانات بازار که تاثیر زیادی در قیمت کالاهای مصرفی و مورد لزوم عموم مردم داشته است و در راستای برخورد ویژه با اخلالگران در نظام اقتصادی به این نوع جرائم در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرمان به صورت ویژه رسیدگی می شود

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.