صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بارسلونا با شکست رئال مادرید فینالیست کوپا دل ری شد
بارسلونا با شکست رئال مادرید فینالیست کوپا دل ری شد

بارسلونا با شکست رئال مادرید فینالیست کوپا دل ری شد

بارسلونا در شب درخشش مارک آندره تراشتگن با یک پیروزی قاطع برابر رئال مادرید به دیدار نهایی کوپا دل ری صعود کرد.

بارسلونا

به گزارش کسب و کار نیوز، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف بارسلونا رفت که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر آبی اناری‌ها در سانتیاگو برنابئو به پایان رسید.

در دقایق نخست بازی در میانه میدان پیش می‌رفت تا این که نخستین حمله در دقیقه ۷ به بارسلونا رسید. آبی اناری‌ها نتوانستند به خوبی از موقعیت خود بهره ببرند. مادرید با گذشت زمان بهتر شد و توانست بازی را در اختیار بگیرد. این تیم از سرعت وینیسیوس جونیورز در خط حمله بهره برد. مهاجم برزیلی نخستین موقعیت خطرناک بازی را از دست داد. در ادامه حمله‌های سفیدپوشان بیشتر شد اما درخشش مارک آندره تراشتگن اجازه نداد میزبان به گل برسد. دروازه بان بارسلونا یکی از بهترین فرصت‌ها را از وینیسیوس گرفت. او در دقیقه ۳۶ در یک موقعیت تک به تک واکنش فوق العاده ای نشان داد و اجازه گلزنی را به کریم بنزما نداد.

سرعت بازی در نیمه اول بالا بود. بارسا با وجود این که چند حمله به سمت دروازه داشت اما نتوانست حتی یک شوت به سمت دروازه مادرید بزند. لیونل مسی در ۴۵ دقیقه نخست نتوانست کاری برای تیمش انجام دهد. این در حالی بود که آبی اناری‌ها باید به گل می‌رسیدند چون در نوکمپ برابر رقیب قدیمی شأن یک بر یک مساوی کردند و با نتیجه صفر بر صفر در این دیدار از صعود به فینال باز می‌ماندند.

در نیمه دوم باز هم مالکیت توپ در اختیار میزبان بود. ابتدا بنزما ضربه سرش به بیرون رفت و دقایقی بعد جرارد پیکه با سر به توپ ضربه زد که از بالای دروازه کیلور ناواس به بیرون رفت. بارسا در ادامه بر خلاف بازی به گل رسید. لوئیس سوارس با پاس عثمان دمبله در موقعیت خوبی قرار گرفت و دروازه مادرید را در دقیقه ۵۰ باز کرد.

پس از گل حمله‌های میزبان دوباره شروع شد. فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رفت. در چنین شرایطی سرخیو راموس روی ایوان راکیتیچ در محوطه جریمه خطا کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. دقایقی بعد تراشتگن باز هم دروازه تیمش را نجات داد. او به زیبایی ضربه سر رگیلن را دفع
رد. دروازه بان بارسا در ادامه شوت دنی کارواخال را هم مهار کرد. وینیسیوس می‌توانست در دقیقه ۶۵ دروازه بارسا را باز کند اما ضربه‌اش با برخورد به نلسون سمدو به کرنر رفت.

لحظاتی پس از حضور گرت بیل در زمین، بارسا در یک ضد حمله به گل رسید تا کار تقریباً برای مادرید تمام شود. این تیم برای صعود به سه گل نیاز داشت. رافائل واران به اشتباه دروازه شأن را باز کرد. مادرید که ناامید شده بود در ادامه یک پنالتی را تقدیم آبی اناری‌ها کرد. کاسمیرو روی سوارس خطا کرد و ضربه پنالتی را مهاجم اروگوئه ای زد و بازی ۳ بر صفر شد. اگر مسی این ضربه را می‌زد و به گل تبدیل می‌شد می‌توانست برای نخستین بار در کوپا دل ری دروازه مادرید را باز کند.

در ادامه کاسمیرو زمین بازی را ترک کرد و فدریکو والورده به جایش به میدان رفت. همچنین دمبله تعویض شد و فیلیپ کوتینیو وارد زمین شد. بازی در این دقایق در دستان بارسا بود. مادرید می‌دانست دیگر نمی‌تواند نتیجه را جبران کند. در دقایق باقی مانده توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا تیم کاتالانی با پیروزی ۳ بر صفر نخستین فینالیست کوپا دل ری لقب بگیرد.

دیگر دیدار این مرحله پنجشنبه شب بین دو تیم والنسیا و رئال بتیس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.