صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / والورده: باید برای ال کلاسیکو شنبه بهتر شویم

والورده: باید برای ال کلاسیکو شنبه بهتر شویم

سرمربی بارسلونا معتقد است داستان ال کلاسیکوی شنبه متفاوت است و باید برای آن دیدار بهتر شوند.

ارنستو والورده

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، بارسلونا چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری با سه گل رئال مادرید را شکست داد و به فینال صعود کرد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: دو بخش متفاوت در این بازی وجود داشت. رئال مادرید در نیمه اول تیم برتر بود. آن‌ها خیلی خوب توپ ربایی می‌کردند و سریع بودند. در مقابل ما ریتم خوبی نداشتیم‌. پس از استراحت بین دو نیمه با قدرت بیشتری ظاهر شدیم‌. آن‌ها در نیمه اول نتوانستند گلزنی کنند اما ما در ۴۵ دقیقه دوم این کار را کردیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: در خط حمله دچار مشکل شده بودیم و دقت لازم را نداشتیم. در نیمه دوم این مشکلات را حل کردیم و توانستیم گل‌های مهمی را از طریق ضد حمله به ثمر برسانیم. برای بازی شنبه (برابر رئال مادرید در لالیگا) باید بهتر شویم.

لوئیس سوارس در این بازی درخشید و گلزنی کرد. سرمربی اسپانیایی درباره مهاجم اروگوئه ای گفت: اصولاً او گلزنی می‌کند که آن خوب است. این در حالی است که گاهی اوقات روزهای سختی را هم پشت سر می‌گذارد. بازیکنان کمی می‌توانند در یک فصل برابر رئال مادرید دو بار هت تریک کنند.

مارک آندره تراشتگن چند واکنش فوق العاده در این بازی داشت و اجازه نداد دروازه تیمش باز شود. والورده در این رابطه اظهار کرد: ما دو دروازه بان خوب در اختیار داریم و از داشتنشان خوشحالیم‌. می‌توانیم از هر دو آن‌ها بهره ببریم. همه از این اتفاق سود می‌کنند. تراشتگن بازی فوق العاده را به نمایش گذاشت.

سرمربی بارسلونا در پایان گفت: شنبه داستان متفاوت است. با قدرت ظاهر خواهیم شد و برای پیروزی برابر رئال مادرید باید خیلی بهتر شویم‌. تیم حریف در این بازی در ضربات پایانی خوب عمل نکرد و ما نباید در دیدار شنبه اجازه موقعیت سازی به آن‌ها بدهیم. به خودمان نگاه کنید برابر لئون با همین تیم ۲۵ ضربه به سمت دروازه زدیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم اما در مادرید سه ضربه زدیم که هر سه گل شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.