صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / گمرک دلیجان به بهره‌برداری رسید
گمرک دلیجان به بهره‌برداری رسید

گمرک دلیجان به بهره‌برداری رسید

فرماندار دلیجان از بهره‌برداری و فعالسازی گمرک این شهرستان خبر داد.

گمرک

سیامک سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افتتاح واحد گمرک شهرستان دلیجان بیان کرد: شهرستان دلیجان از نظر حجم سرمایه‌گذاری و صادرات سومین شهرستان استان مرکزی است و این میزان صادرات تردد مکرر تجار و بازرگان شهرستان به مرکز استان را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه بعد مسافت و الزام در پیگیری مستمر امور دشواری‌هایی را برای صادرکنندگان شهرستان به دنبال داشت که این امر باعث فعالسازی گمرک این شهرستان شد، گفت: بخشی از وقت و انرژی صادرکنندگان شهرستان به دلیل بعد مسافت به هدر می‌رفت که به جهت تسریع و تسهیل در انجام امور با پیگیری مدیرکل سابق گمرکات استان مرکزی و سرپرست کنونی، این واحد فعال شد.

سلیمانی تصریح کرد: این واحد در حال حاضر فعال است و تلاش داریم که به نمایندگی رسمی، کامل و مستقل تبدیل و از نظر نیروی انسانی متخصص نیز تجهیز و تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون استقبال بسیاری خوبی از این واحد از سوی تجار و صادرکنندگان شهرستان انجام گرفته است، افزود: مسلما فعالسازی گمرک چالش‌هایی که تجار با آن درگیر بودند را رفع خواهد کرد، همچنین در راستای سیاست‌های دولت به جهت تقویت اقتصادی اقدام‌ می‌شود.

فرماندار دلیجان اضافه کرد: فعالسازی گمرک دلیجان باعث می‌شود که ارز ناشی از صادرات شاخص‌های اقتصادی شهرستان را ارتقا ببخشد، همچنین رونق اقتصادی را رقم‌ می‌زند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.