صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / الجزائر: فراخوان‌ها برای تظاهرات، کشور را به بی راهه می‌کشاند
الجزائر: فراخوان‌ها برای تظاهرات، کشور را به بی راهه می‌کشاند

الجزائر: فراخوان‌ها برای تظاهرات، کشور را به بی راهه می‌کشاند

فرمانده ستاد کل ارتش الجزائر به شهروندان این کشور نسبت به دنبال کردن درخواست‌های مشکوکی که در ظاهر برای تحقق دموکراسی در کشور مطرح می‌شود اما در باطن کشور را به بیراهه‌ها می‌کشد، هشدار داد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روسیا الیوم، احمد قاید صالح، فرمانده ستاد ارتش الجزایر در اولین واکنش خود نسبت به اعتراض‌ها به کاندیداتوری عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس جمهوری این کشور برای پنجمین دوره ریاست جمهوری گفت که فراخوان‌ها برای آمدن به خیابان‌ها درخواست‌های مشکوکی است که در ظاهر برای برخورداری از دموکراسی مطرح می‌شود.

قاید صالح در ادامه افزود: آیا منطقی است که از طریق این درخواست‌های مشکوک، برخی از الجزایری‌ها به سمت آینده نامعلوم سوق داده شوند در حالی که باطن این درخواست‌ها به این امر منجر می‌شود که آن افراد فریب‌خورده به مسیرهای ناامن که عواقب مشخصی ندارد،‌ کشیده شوند. این مسیرها به نفع الجزایر و تحقق آینده درخشان آن‌ نیست.

این مسئول گفت: ارتش بر اساس ماموریت‌های محول‌شده به آن طبق قانون اساسی بر این باور است که هرکس با هر روشی و به هر بهانه‌ای دعوت به خشونت کند، انسانی است که از تمایل ملت الجزائر برای زندگی امن خبر ندارد و یا خود را از این امر به غفلت زده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.