صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / اولین مدال‌آور آسیایی ژیمناستیک ایران به دنبال ثبت حرکاتش/ بازگشت به تیم ملی؟

اولین مدال‌آور آسیایی ژیمناستیک ایران به دنبال ثبت حرکاتش/ بازگشت به تیم ملی؟

دارنده اولین مدال قهرمانی آسیا تاریخ ژیمناستیک ایران در حال تمرین و برنامه‌ریزی برای ابداع حرکات ژیمناستیک است. هرچند او این روزها در اردوی تیم ملی حضور ندارد.

عبدالله جامعی

به گزارش کسب و کار نیوز، در مورد ثبت حرکات ژیمناستیک اظهار کرد: حرکات ابداعی را طبق قوانین ژیمناستیک انجام می‌دهم و سعی می‌کنم تا بتوانم آن‌ها را به ثبت برسانم. من تلاش می‌کنم تا حرکتی را ابداع و در فدراسیون جهانی به ثبت برسانم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه فعلاً عضو تیم ملی ژیمناستیک نیست، این حرکات را در چه مسابقه‌ای به ثبت خواهد رساند گفت: در حال حاضر فدراسیون تصمیم گرفته است که ما کنار باشیم اما خب در آینده که در تیم ملی خواهیم بود. معمولاً باید این حرکات را در یک مسابقه بین‌المللی که نماینده فدراسیون جهانی حضور داشته باشد اجرا کرد تا آن‌ها تصمیم بگیرند که این حرکت ثبت شود یا خیر.

دارنده اولین مدال ژیمناستیک قهرمانی آسیا در پاسخ به این سوال که آیا خودش نمی‌تواند برای حضور در مسابقات بین المللی اقدام کند گفت: باید با نظر فدراسیون ژیمناستیک باشد. اگر شخصاً هم بخواهم در مسابقه‌ای شرکت کنم نیز باید با نظر فدراسیون باشد. شخصاً نمی‌توان در مسابقه‌ای شرکت کرد، حتماً باید زیر نظر یک کشور خاص باشد.

وی ادامه داد: من تمرین می‌کنم و تازه یک حرکت را در فضای مجازی به نمایش گذاشتم. به جز آن دو سه حرکت دیگر هم دارم که آنها را هم تمرین می‌کنم. باید ببینم شرایط در آینده چطور خواهد شد، اکنون فدراسیون نمی‌خواهد از ما استفاده کند اما من تمرینات و برنامه ریزی خود را دارم. من درصدد ثبت آن حرکات ابداعی هستم.

About Nastooh.ir

  ۰۰:۰۰           

۰۰:۰۰

 ۰۰:۰۰

         

         

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.