صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / ترکاشوند: اگر هدفمند بودیم، پیروز می‌شدیم

ترکاشوند: اگر هدفمند بودیم، پیروز می‌شدیم

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: سخت است که در یک هفته سه بازی سخت برگزار کنیم و و تلاش می‌کنیم در بازی سوم هم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

محمد ترکاشوند

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم والیبال سایپا توانست در بازی دوم مرحله پلی‌آف لیگ مقابل پیکان سه بر یک به برتری برسد که محمد ترکاشوند سرمربی پیکانی‌ها در این‌باره گفت: بازی قشنگی بود چون سایپا چیزی برای از دست دادن نداشت و انتحاری بازی کرد. آنها سرویس‌های ریسکی زدند و توانستند به هدف خود برسند. دریافت ما خوب نبود و در حمله هم موفق نبودیم، دفاع خوبی انجام ندادیم و در مجموع برخلاف بازی گذشته که انگیزه بالایی داشتیم نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او در مورد اشتباهات بازیکنانش نیز گفت: اشتباهات فردی زیادی در طول بازی امروز داشتیم ولی به هر حال تیم جوان چنین شرایطی را هم دارد، یک روز شرایط خیلی عالی است و یک روز هم از نظر روحی و روانی دچار مشکل می‌شوند. بازیکنان با تجربه حریف از نظر روحی تیم‌شان را بالا بردند و به نتیجه مطلوب رسیدند. در ست سوم هم اتفاقی رخ داد که اگر داور درست تشخیص می‌داد شاید شرایط تغییر می‌کرد اما، در مجموع بازی خوبی بود و سعی می‌کنیم در بازی سوم کم اشتباه باشیم چون در آن بازی هر تیمی که کم اشتباه بازی کند می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.

سرمربی تیم والیبال پیکان عنوان کرد: در ست چهارم بی انگیزه نبودیم. ما در پست پشت خط زن باید خود را تقویت کنیم. پاسورمان عصبی شد و در ادامه سایر بازیکنان هم کمی عصبی شدند و روند بازی از دست‌شان خالی شد. به بازیکنان یاد داده‌ام که تا آخرین لحظه بجنگند و توقع دارم به خوبی این کار را انجام دهند.

ترکاشوند درباره بازی سوم نیز توضیح داد: دو روز زمان داریم و در این مدت یک روز باید ریکاوری کنیم، چون سخت است که در یک هفته سه بازی سخت برگزار کنیم. با برنامه بازی خواهیم کرد. اگر امروز هم هدفمند ظاهر می‌شدیم شاید کار به ست پنجم کشیده می‌شد و برنده تغییر می‌کرد. هیچ چیزی مشخص نیست و تلاش می‌کنیم در بازی سوم هم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.