صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / اکبری: علی دایی بیخود حرف نمیزند/ از ابتدای فصل مشکل مالی داریم

اکبری: علی دایی بیخود حرف نمیزند/ از ابتدای فصل مشکل مالی داریم

سرمربی تیم والیبال سایپا با بیان اینکه علی دایی در مورد مشکلات باشگاه سایپا بیخودی حرف نمی‌زند، گفت: از ابتدای فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

پیمان اکبری

به گزارش کسب و کار نیوز، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال سایپای تهران پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر پیکان در مرحله دوم پلی‌آف لیگ‌برتر، در مورد این بازی به خبرنگاران گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و به ویژه به بازیکنان خودم. بعد از شکست در بازی قبل شرایط خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم و تنها کاری که کردیم این بود که از نظر روحی و روانی بازیکنان را به شرایط مسابقه برگردانیم.

او در مورد شرایط فنی بازی نیز گفت: بازی قبل خودمان را آنالیز کردیم و بیشتر روی اشتباهات فردی بازیکنان تمرکز داشتیم تا امروز اشتباهات کمتری از نظر فردی و تیمی داشته باشیم که خوشبختانه نتیجه آن هم مثبت بود. اما حالا باید برای بازی بعد آماده شویم چون کار بسیار سختی خواهیم داشت. شرایط برای هر دو تیم مساوی است و هر تیمی که در زمین بهتر بازی کند برنده خواهد بود.

اکبری درباره سیستم ویدئوچک در بازی امروز نیز اظهار کرد: هر تیمی خواسته‌هایی داشت و خدا را شکر کار ویدئوچک هم خوب بود و نمره قبولی گرفت. امیدوارم همه سالن‌های ایران به ویدئوچک مجهز شوند.

سرمربی تیم والیبال سایپا درمورد شرایط باشگاه سایپا بعد از استعفای مدیر عاملش و صحبت‌های علی دایی مبنی بر شرایط بد مالی این باشگاه، گفت: ما هم جز باشگاه سایپا هستیم و علی دایی اسطوره ورزش ایران است، پس قطعاً بیخود حرف نمی‌زند. تیم‌های ورزشی نیاز به حمایت دارند و اگر قرار باشد مدیریت و مسئولان از باشگاه حمایت نکنند تیم‌ها از نظر روحی دچار افت می‌شوند. از ابتدای سال با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کنیم.

اکبری در پایان افزود: با همه این مسائل از شاگردانم خواستم تا فعلاً به این موارد مالی فکر نکنند چون این مشکلات مربوط به کارخانه و باشگاه سایپا است. امیدوارم مدیریت ارشد سایپا حمایت خوبی از مجموعه کند. در خصوص پرداختی‌ها هم باید بگویم در جمع ۸ تیم برتر پلی‌آف از همه پایین‌تر هستیم که امیدوارم درویش بماند تا تیم‌هایش در آرامش کار کنند. او به تنهایی نمی‌تواند تمام هزینه‌ها را از جیب خودش پرداخت کند و نیازمند حمایت مدیریت ارشد سایپا است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.