چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت در راستای بیانات رهبری تحت عنوان گام دوم انقلاب تلقی می‌شود
نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت در راستای بیانات رهبری تحت عنوان گام دوم انقلاب تلقی می‌شود

سردار غیب پرور:

نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت در راستای بیانات رهبری تحت عنوان گام دوم انقلاب تلقی می‌شود

رئیس سازمان بسبج مستضعفین گفت: نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت که از سوی جوانان و متخصصین داخلی راه اندازی شده، در راستای پیروی از بیانات مقام معظم رهبری تحت عنوان گام دوم انقلاب تلقی می‌شود.

نشست خبری سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه افتتاح نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به نظر من این نمایشگاه که از سوی جوانان و متخصصین داخلی راه اندازی شده است، در راستای پیروی از بیانات مقام معظم رهبری تحت عنوان گام دوم انقلاب تلقی می‌شود و وقتی که رهبری انقلاب از ظرفیت و توانمندی های جوانان این مرز و بوم صحبت می‌کنند نشان از احاطه ایشان از جزئیات است.

وی افزود: در بازدید از این نمایشگاه و غرفه‌های متعددی که اینجا حضور دارند، عمده نفرات از جوانان هستند و حتی کمتر فرد میانسال را می‌توان در این نمایشگاه شاهد بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خیلی متاسف هستم که سیستم‌های اقتصادی کشور که بعضاً دولتی هم هستند به کارهای خوب جوانان ما بهای چندانی نمی دهند. جوانان ما در این نمایشگاه دستگاه کشنده هواپیما را با همان استانداردهای به‌روز تولید کردند که قیمت آن را از ۸۰۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان کاهش می‌دهد.

غیب پرور اظهار کرد: ما در صنایع بزرگ توان حمایت نداریم، اما در  معرفی جوانان خلاق به صنایع و ثبت اختراع اقداماتی را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.