صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / فرماندار: نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک تکمیل شود
فرماندار: نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک تکمیل شود

فرماندار: نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک تکمیل شود

فرماندار اندیمشک با اشاره به وجود یک نیروگاه سیکل ترکیبی در این شهرستان که تحت نظر وزارت رفاه است، گفت: این نیروگاه تحت عنوان هلدینگ انرژی مدت ها است که مغفول مانده و پیگیر هستیم و تقاضا داریم تا شاهد تکمیل این نیروگاه باشیم.

نیروگاه

به گزارش کسب و کار نیوز ، پیمان جهانگیری امروز ۲ اسفندماه در مراسم کلنگ زنی پروژه پتروشیمی کیمیا اندیمشک اظهار کرد: با توجه به این‌که خوزستان ظرفیت بالقوه ای در نفت، گاز، پتروشیمی دارد و استان خوزستان به نیروگاه های حرارتی و آبی معروف است باید به این ظرفیت ها توجه ویژه ای شود.

 وی با اشاره به وجود نیروگاه سیکل ترکیبی در این شهرستان که تحت نظر وزارت رفاه است، افزود: این نیروگاه تحت عنوان هلدینگ انرژی مدت‌هاست که مغفول مانده و پیگیر هستیم و تقاضا داریم تا شاهد تکمیل این نیروگاه باشیم.

فرماندار اندیمشک با اشاره به کلنگ زنی پتروشیمی اندیمشک تصریح کرد: اندیمشک شاهراه اصلی با جاده ترانزیتی است و دارای راه هوایی و ریلی و دسترسی به دریاچه کرخه است و می‌توان از این ظرفیت‌ها به نحو احسن بهره‌مند شد.

جهانگیری عنوان کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی کارخانه پتروشیمی اندیمشک، صادرات تولیدات این شرکت با توجه به وجود بنادر جنوب می‌تواند موفق‌تر و آسان‌تر انجام شود.

وی با بیان این‌که همه تلاش ما بر این است تا یک آرامش نسبی در شهرستان ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد: این نوید را به شهروندان شهرستان اندیمشک می‌دهیم که پروژه‌های بعدی در دست تعریف هستند و با حضور وزرای دیگر نیز شاهد کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های دیگر خواهیم بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.