صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / بخش میانی آزادراه اراک-خرم آباد تا پایان ۹۸ به اتمام می‌رسد
بخش میانی آزادراه اراک-خرم آباد تا پایان ۹۸ به اتمام می‌رسد

اسلامی:

بخش میانی آزادراه اراک-خرم آباد تا پایان ۹۸ به اتمام می‌رسد

‌وزیر راه و شهرسازی گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده امیدواریم بخش میانی آزادراه اراک-خرم آباد تا پایان سال ۹۸ به اتمام برسد.

وزیر راه

‌به گزارش کسب و کار نیوز،‌محمد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در استان مرکزی از جاده‌های اراک به سمت جنوب کشور و غرب به ویژه مسیر خنداب بازدید کردیم‌.

وی در خصوص پروژه آزادراه اراک به خرم آباد گفت: این پروژه به طول ۱۳۴ کیلومتر است و تاثیرات محلی دارد که امیدواریم بخش میانی این آزادراه تا پایان سال ۹۸ به روی ترافیک باز شود.

اسلامی بیان کرد: بخش آغازین این پروژه از اراک از تقاطع های غیرهمسطح در جوار پالایشگاه و پتروشیمی آغاز شده است. این طرح پروژه مهمی است که تاثیرات محلی، منطقه ای و ترانزیتی دارد و امیدواریم در زمان بندی سه ساله ای که برای این پروژه در نظر گرفته شده آن را به انجام برسانیم‌.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در مسیر خنداب بر سه موضوع زیرگذر در محل توره و پل دوآب، بهسازی و آسفالت مسیر و قرارگیری رودخانه قره چای در مسیر بررسی‌های لازم ‌انجام شده و پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام خواهد گرفت، کمبودهای مالی در این طرح وجود دارد که در تهران پیگیری خواهیم کرد.

اسلامی بیان کرد: مردم باید با همت و ایجاد نقش موثر در دهیاری‌ها و شهرداری‌ها و حوزه‌های گوناگون اقدامات لازم را انجام دهند و ما نیز در حد توان کمک لازم را در خصوص بهسازی مسیرهای عبور و مرور که متاثر از ترافیک عبوری است و به راهداری مربوط می‌شود، انجام خواهیم داد.

وی در خصوص نقاطی که سابقه حادثه دارد، گفت: در این خصوص برنامه‌ها در کشور سه محور دارند و نیاز است ایمن سازی را انجام و ساماندهی کنیم که تلاقی مستقیمی وجود نداشته باشد و عبور و مرور با رعایت یکسری ضوابط انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: هوشمندسازی نکته دیگری است که با کمک پلیس راه و راهور انجام می‌گیرد، همچنین سرمایه‌گذاری‌هایی باید در طول مسیر برای استراحت رانندگان در جاده‌ها انجام گیرد تا حتما رانندگان توقف اجباری داشته باشند و از بروز حادثه جلوگیری شود .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.