صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / ضرورت تامین سوخت گاز طبیعی به جای سوخت مازوت در نیروگاه شهید سلیمی نکا

شاعری مطرح کرد:

ضرورت تامین سوخت گاز طبیعی به جای سوخت مازوت در نیروگاه شهید سلیمی نکا

نماینده مردم بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی، خطاب به وزیر نیرو اظهار کرد: نیروگاه شهید سلیمی سالانه حدود یک میلیارد سوخت مازوت مصرف کرده و موجب آلودگی محیط زیست می‌شود هرچه سریع‌تر نسبت به تامین سوخت گاز طبیعی به جای سوخت مازوت اقدام کنید.

علی محمد شاعری

به گزارش کسب و کار نیوز، علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (پنج‌شنبه) مجلس در تذکری شفاهی، گفت: مطابق اصل پنجاهم قانون اساسی هرگونه فعالیت اقتصادی که باعث آلودگی محیط زیست شود ممنوع است. نیروگاه شهید سلیمی نکا سالانه حدود یک میلیارد سوخت مازوت مصرف کرده و موجب آلودگی محیط زیست و به خطر افتادن اقتصاد منطقه می‌شود.

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: خواهش می‌کنم با توجه به تذکرات پی در پی و قولی که سابقا به ما داده‌اید هرچه سریع‌تر نسبت به تامین سوخت گاز طبیعی به جای سوخت مازوت اقدام کنید.

شاعری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، اظهار کرد: چرا سهمیه آرد نانوایی‌های آزادپز را کاهش داده‌اید؟ این موضوع موجب تشکیل صف‌های طولانی نانوایی و موجب نارضایتی مردم شده است.

این عضو کمیسیون کشاورزی در پایان خطاب به وزیر نیرو گفت: تکمیل شبکه‌های سدهایی که تکمیل شده‌اند را در دست اقدام و اولویت قرار دهید.

انتهای پیام  

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.