صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / اعتراض شدید مربی تیم بسکتبال بانوان هیرو به داوری

اعتراض شدید مربی تیم بسکتبال بانوان هیرو به داوری

سرمربی تیم بسکتبال بانوان هیرو پس از باخت برابر تیم نامی‌نو در مرحله نیمه نهایی به داوری اعتراض کرد و گفت: داوری بازی ما را برگرداند و ما به داوری باختیم.

هفته‌ی ششم لیگ بسکتبال بانوان

به گزارش کسب و کار نیوز، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی بسکتبال بانوان تیم‌های نامی نو اصفهان و هیرو تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم نامی نو موفق شد ۶۷ بر ۶۵ به پیروزی برسد. در پایان این دیدار پوران عباسی، سرمربی تیم هیرو به داوری اعتراض کرد و گفت: به داوری باختیم. با این که در طول بازی جلو بودیم اما داور نتیجه بازی را برگرداند. داوری در بازی دور رفت در اصفهان هم سر ما را بریدند.

او در پاسخ به این سوال آیا بازی سوم را برنده می‌شوید؟ بیان کرد: اگر داوران اجازه دهند می‌بریم.

عباسی در ادامه افزود: داورها کلاً بازی را دست می‌گیرند که این اصلاً قشنگ نیست. از اول لیگ به داوری اعتراض نکردم، ولی از بازی با نفت این بحث برایم به وجود آمد. و همان جا باید می‌گفتم داوری بد بود. اما در حال حاضر از تیم خود به عنوان کسی که زحمت کشیده دفاع می‌کنم. بازیکنان تیم من حتی اگر اشتباهی هم داشتند تیم حریف هم بی‌اشتباه نبوده است ولی امروز می گویم تیم من از داوری باخت.

او در پاسخ به این سوال که آیا بعد از این که در شش ثانیه پایانی و بعد از استراحتی که گرفتید نقشه‌تان در زمین اجرا شد؟ گفت: نه. متأسفانه قرار نبود مریم حیدری آن کار خارق العاده را انجام بدهد. اگر به حرفم گوش می‌داد و آن کار را انجام می‌داد مطمئناً آن ترفندی که به کار گرفتم که از بازیکنان زیر سبدم استفاده کنم احتمال گل زدن‌مان خیلی بیش‌تر بود.

بازی سوم این دو تیم فردا (جمعه) برگزار می‌شود و برنده راهی دیدار فینال می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.