صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / استاندار عنوان کرد:مناطق شمالی خوزستان نیازمند احداث نیروگاه برق
استاندار عنوان کرد:مناطق شمالی خوزستان نیازمند احداث نیروگاه برق

استاندار عنوان کرد:مناطق شمالی خوزستان نیازمند احداث نیروگاه برق

استاندار خوزستان با بیان این‌که وضعیت برق شمال خوزستان پایدار نیست، گفت: اگر بنا به تولید و سرمایه گذاری در استان و در این مناطق باشد، مناطق شمالی استان نیازمند تاسیس نیروگاه برق است.

استاندار خوزستان

به گزارش کسب و کار نیوز، غلامرضا شریعتی امروز ۲ اسفندماه در مراسم کلنگ زنی پروژه پتروشیمی کیمیا اندیمشک اظهار کرد: مسیر توسعه در شهرهای مختلف استان به فراخور ظرفیت آن ها در حال انجام است، هرچند که پتانسیل و ظرفیت استان بیش از چیزی است که اکنون در آن درحال انجام است.

وی افزود: ظرفیت‌های مختلفی در خوزستان در زمینه‌های کشاورزی، صنعت، بنادر، محیط زیست و گردشگری و… وجود دارد که باید بیش از این از این ظرفیت‌ها بهره گرفت و عقب ماندگی‌ها را جبران کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه دشمنان تصریح کرد: این تحریم‌ها را با همکاری همه بخش‌ها و همراهی مردم پشت سر خواهیم گذاشت.

شریعتی با اشاره به کلنگ زنی پروژه پتروشیمی اندیمشک عنوان کرد: محصول تولیدی این پروژه “های تک” اکنون و پیش از اجرا نیز خریدار دارد و امیدواریم بتوانیم فازهای مختلف آن را اجرایی کنیم.

وی با بیان این‌که صنایع بزرگی در خوزستان در حال احداث هستند، ادامه داد: در سال آینده چند پروژه بسیار بزرگ در خوزستان با حضور رییس جمهور افتتاح خواهند شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: پالایشگاه گاز بید بلند ۲ با سرمایه گذاری ۳٫۲ میلیارد دلار، پتروشیمی مسجدسلیمان با سرمایه گذاری ۸۵۰ میلیون یورو، فولاد روهینا دزفول با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون یورو و ۳۳۰ میلیارد تومان در سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

شریعتی عنوان کرد: همه این پروژه‌ها بالای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و کار با سرعت و جدیت هرچه تمام در حال انجام است تا این پروژه‌ها به سرانجام برسند.

وی با بیان این‌که وضعیت برق شمال خوزستان پایدار نیست، عنوان کرد: اگر بنا به تولید و سرمایه‌گذاری در استان و در این مناطق باشد، مناطق شمالی استان نیازمند تاسیس نیروگاه برق است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.