صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / انتقاد سرمربی تیم والیبال گنبد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ‌
انتقاد سرمربی تیم والیبال گنبد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ‌

انتقاد سرمربی تیم والیبال گنبد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ‌

سرمربی تیم‌ والیبال شهرداری گنبد گفت: برنامه‌ریزی فشرده برای بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر از سوی مسئولان سازمان لیگ، برای تیم‌های شهرستانی خوب نیست.

ایرج مقدم

ایرج مقدم در گفت و گو با ایسنا، درباره شکست سه بر صفر تیم شهرداری گنبد مقابل شهرداری ورامین در مرحله نخست پلی‌آف لیگ‌برتر‌ والیبال، توضیح داد: بازیکنان تیم شهرداری ورامین اختلاف سطح زیادی با یکدیگر ندارند و امروز نیز در جریان بازی فشار زیادی را به تیم ما وارد کردند. متاسفانه روز خوبی را سپری نکرده و باختیم. تیم ما اکثرا از بازیکنان جوان تشکیل شده و در این بازی به دلیل فشار و استرس بالا شرایط آرمانی را نداشتند.

او درباره مهمان نوازی مردم ورامین نیز گفت: خوشبختانه از دیروز که در این شهر هستیم هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشته و از همان دقایقی که برای تمرین به سالن رفته بودیم از تیم ما استقبال کردند. مشکل خاصی وجود نداشت، از همه مردم و هواداران تیم شهرداری ورامین تشکر می‌کنم.

مقدم با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای بازی‌های پلی‌آف، گفت: ناراحتی من از آن است که مسابقات را این گونه برنامه ریزی کرده‌اند. به نظر من با این مسابقات پیوسته به تیم ملی ایران ضربه می‌خورد. این فشرده سازی مسابقات، برای تیم‌های شهرستانی مانند کاله و سیرجان که باید ساعت‌ها در اتوبوس و هواپیما باشند خوب نیست. بازیکنان نمی‌تواند به خوبی ریکاوری شوند و این نوع برنامه‌ریزی سازمان لیگ والیبال مشکل دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.