صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / از اولین حضور مجیدی در آزادی تا تشویق شدید غفوری در مصاف استقلال و پارس جنوبی جم
از اولین حضور مجیدی در آزادی تا تشویق شدید غفوری در مصاف استقلال و پارس جنوبی جم

از اولین حضور مجیدی در آزادی تا تشویق شدید غفوری در مصاف استقلال و پارس جنوبی جم

نیمه نخست دیدار استقلال و پارس جنوبی با پیروزی آبی‌پوشان به اتمام رسید که این نیمه حواشی‌ای را در بر داشت.

استقلال و تراکتورسازی

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و پارس حنوبی امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر استقلال به پایان رسید.

نیمه نخست دیدار استقلال و پارس جنوبی حواشی‌ای هم داشت که به شرح زیر است:

•  این دیدار در حضور حدود ۱۷ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که تعداد تماشاگران پارس جنوبی تقریبا ۳۰ نفر بود.

•  تماشاگران استقلال برای این دیدار دو پرچم بزرگ منقش به ستاره در ضلع شمال شرقی ورزشگاه پهن کرده بودند که سال قهرمانی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۹۰ روی آن نوشته شده بود.

•  زمانی که استقلال در دقیقه ۱۱ روی ارسال پاتوسی از روی نقطه کرنر و اشتباه بازیکنان پارس جنوبی به گل نخست رسید، بازیکنان از گل به ثمر رسیده متعجب بودند و چند ثانیه طول کشید که متوجه شوند چه اتفاقی رخ داده است.

•  هواداران استقلال حوالی دقیقه ۱۶ علیه عادل فردوسی‌پور شعار دادند. دلیل این شعار برنامه این هفته نود راجع به غیرقانونی بودن قرارداد آیاندا پاتوسی بود که فردای این برنامه مشخص شد، قراداد پاتوسی مشکلی ندارد.

•  در دقیقه ۲۱ بازی استقلالی‌ها وریا غفوری، بازیکن تیم‌شان که در هفته گذشته به خاطر استوری‌هایی که در صفحه شخصی اینستاگرامش گذاشته بود به حراست وزارت ورزش و جوانان احضار شد را به شدت تشویق کردند. پس از آن هم هواداران در دقیقه ۲۲، مرحوم پورحیدری را تشویق کردند.

•  استقلال در دقیقه ۳۰ بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که اعلام این ضربه باعث هجوم بازیکنان پارس جنوبی به داور اول بازی شد. البته کادرفنی این تیم بیکار ننشست و آن‌ها هم به سمت کمک داور و داور چهارم رفتند تا به آن‌ها اعتراض کنند. پس از این که ضربه پنالتی توسط وریا غفوری مهار شد، کادرفنی پارس جنوبی دوباره اعتراض کردند که در این صحنه داور چهارم با اعضای کادرفنی این تیم صحبت کرد تا دیگر اعتراض نکنند. نکته جالب دیگر پیش از زدن ضربه پنالتی، تشویق منشا توسط هواداران بود، چون آن‌ها انتظار داشتند که او ضربه پنالتی را بزند.

•  دقایقی پس از از دست رفتن پنالتی استقلال، آبی‌پوشان اعتقاد داشتند که باید دوباره روی فرشید اسماعیلی پنالتی اعلام می‌شد که داور چنین اعتقادی نداشت و ضربه کرنر اعلام کرد. البته این ضربه کرنر مقدمات گل دوم استقلال را فراهم کرد.

•  استقلال دوباره روی ارسال پاتوسی در دقیقه ۳۸ به گل دوم رسید که پس از به ثمر رسیدن گل، هواداران استقلال به شدت پاتوسی را تشویق کردند و او هم از جو به وجود آمده در ورزشگاه آزادی به وجد آمدند.

•  پس از پایان نیمه نخست بازیکنان پارس جنوبی به سمت تیم داوری رفتند و به آن‌ها اعتراض شدیدی کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.