صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / مسئولیت نسل جوان در گام دوم انقلاب از تمام اقشار بیشتر است

ترقی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب:

مسئولیت نسل جوان در گام دوم انقلاب از تمام اقشار بیشتر است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: طبق بیانیه مقام معظم رهبری مسئولیت نسل جوان در گام دوم انقلاب از تمام اقشار بیشتر است و نشان می‌دهد که تکیه رهبری به نسل جوان به دلیل توانمندی‌ها، انرژی‌ها و پتانسیل بسیار بالای نسل جوان برای گام بعدی انقلاب است.

حمیدرضا ترقی

حمیدرضا ترقی در گفت‌‎وگو با ایسنا، در خصوص بیانیه مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب، اظهار کرد: این بیانیه توسط رهبری کم‌نظیر، مسلط، بصیر و عادل که هم اسلام‌شناس و هم فقیه جامع الشرایط در قرن حاضر بعد از امام(ره) است، صادر شده که  از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است.

وی افزود: صدور چنین بیانیه‌ای در آغاز دهه ۵۰ عمر انقلاب اسلامی تحت عنوان گام دوم نشان‌دهنده عمق آینده‌نگری، امید به آینده، اطمینان به راه و رهروان جوان است. مخاطب این بیانیه حدود ۴۰ میلیون جوان آینده‌ساز، پرانرژی و پرشتاب کشور بوده که نیروی پیشرو و محرک انقلاب هستند.

ترقی بیان کرد: برای ورود به دومین مرحله انقلاب اسلامی یا گام دوم که مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی وتمدن‌سازی است، می‌توانیم یک آینده پرکار، پرتلاش و سرنوشت‌سازی را در انقلاب اسلامی پیش بینی کنیم. طبق این بیانیه مسئولیت نسل جوان در گام دوم انقلاب از تمام اقشار بیشتر است و نشان می‌دهد که تکیه رهبری به نسل جوان به دلیل توانمندی‌ها، انرژی‌ها و پتانسیل بسیار بالای نسل جوان برای گام بعدی انقلاب است.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب و سرگذشت ۴۰ ساله آن توسط رهبری و تفاوتی که بین چالش‌های دیروز و امروز انقلاب با مستکبران جهانی وجود دارد، راهبردهای بسیار شفاف و تعیین‌کننده‌ای را برای نسل جوان ترسیم می‎‌کند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های مهم کشور برای گام دوم درست استفاده شود، عنوان کرد: باید توصیه‌هایی که مقام معظم رهبری برای ایجاد تمدن نوین اسلامی مطرح کردند، مورد عمل و دقت مسئولان و نسل جوان قرار گرفته و در حوزه علم، پژوهش، معنویت، اقتصاد، عدالت، مبارزه با فساد، عزت ملی و سبک زندگی سرلوحه برنامه و کار مسئولان و نسل جوان در گام دوم قرار بگیرد که در این صورت یقینا ما به سرعت می‌توانیم به قله آرمان‌های انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

ترقی در خصوص راه‌های دستیابی به این آرمان‌ها، تصریح کرد: راه‌های دستیابی به این آرمان‌ها در درجه اول ایفای مسئولیت توسط مسئولان و قشر جوان جامعه است که باید وارد این عرصه شوند و نگاه خود را با آینده منطبق کنند. باید با این تحلیل و بر اساس این بیانیه و راهکارهایی که برای آینده ترسیم شده، قانون‌گذاری و سیاست‌گذاری انجام گیرد، تمام دستگاه‌ها خود را موظف به اجرای این بیانیه کنند و بتوانند گام به گام مفاد این بیانیه را که روی هر کلمه دقت و توجه ویژه‌‎ای شده، عملیاتی کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.