صفحه اصلی / استان ها / البرز / روستایی به نام جارو
روستایی به نام جارو

روستایی به نام جارو

البرز روستاهایی دارد که نام بسیاری از آنها برای مردم نا آشناست، روستاهایی که طبیعت بکر و دست نخورده آنها چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

روستای جارو

یکی از این روستاها جارو است، روستای سبز و خوش آب و هوایی که در دل منطقه کویری اشتهارد جای خوش کرده  و با وجود موقعیت خاصش هنوز تا حدی ناشناخته باقی مانده است.

به گزارش کسب و کار نیوز اظهار کرد: جارو روستایی کوهستانی در دل کویر است که ۲۵۶ خانوار در قالب ۷۶۰ نفر در آن زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: شغل اصلی ساکنان این روستا مثل اکثر روستاهای کشور دامداری و کشاورزی است و ساکنان بیشتر به کشت انار و گردو و نگهداری دام سبک مشغول هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این روستا جزء روستاهای هدف گردشگری استان است، افزود: با فرهنگسازی و اطلاع رسانی مناسب، ساکنان این روستا بیش از گذشته گردشگرپذیر شده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که گردشگران با خود درآمدزایی به همراه دارند.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای ارائه خدمات مناسب به گردشگردان به دنبال ایجاد بوستان‌های روستایی در جارو هستیم و آلاچیق‌هایی در اطراف روستا ایجاد کرده‌ایم تا گردشگران به ویژه کوهنوردان بتوانند با برپایی چادر، شب مانی داشته باشند.

خدایار با اشاره برخی مشکلات این روستا بیان کرد: متأسفانه ساکنان این روستا با کم آبی دست و پنجه نرم می‌کنند و در حال حاضر با مدیریت درست است که مشکلات را تا حدی رفع کرده‌ایم. به دنبال راه اندازی سیستم فاضلاب در روستا هستیم تا با تصفیه فاضلاب بتوانیم بخشی از فضای سبز و باغات روستا را آبیاری کنیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.