صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / لیگی که دختران پینگ‌پنگ‌باز را امیدوار کرد
لیگی که دختران پینگ‌پنگ‌باز را امیدوار کرد

لیگی که دختران پینگ‌پنگ‌باز را امیدوار کرد

یک مربی پینگ‌پنگ بانوان می‌گوید: ۱۴ سال است که در لیگ حضور دارم اما فصل جاری لیگ از نظر کمیت و کیفیت با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست و در سطح بالایی برگزار می‌شود.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان

به گزارش کسب و کار نیوز در مورد کیفیت فصل جاری لیگ برتر بانوان بیان کرد: از سال ۸۳ در لیگ شرکت می‌کنم اما امسال از نظر کمیت و کیفیت با هیچ سالی قابل مقایسه نیست. تمام ۲۵ نفر رنکینگ ملی در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند و همین جذابیت لیگ را بالا برده است. علاوه بر این تیم‌ها از بازیکنان بومی هم استفاده کردند. امسال بازی‌ها به گونه‌ای بود که حتی تا لحظات آخر مشخص نبود چه تیمی اول می‌شود. در ۱۰ سال اخیر یک یا نهایتاً دو تیم خوب در لیگ حضور داشتند و قهرمان مشخص بود اما امسال چهار تیم برابر داریم.

او در پاسخ به این سوال که پخش تلویزیونی مسابقات لیگ چه تأثیری در کیفیت آن و انگیزه بازیکنان داشت؟ گفت: رسانه‌ای شدن بازی‌ها جذابیت رشته‌های ورزشی را بالا می‌برد و آنها را همگانی می‌کند. دید عموم به پینگ‌پنگ این است که هیچ تکاپو و جنبشی به ویژه در بخش بانوان ندارد اما با پخش رسانه‌ای این رشته علاقه‌مندان به آن صد برابر شدند، مثلاً شهرداری شهر بابک که تیم خودم است برای اولین بار در لیگ شرکت می‌کرد. با رسانه‌ای شدن آن انگیزه بازیکنان برای موفقیت بیشتر شده و در زمینه جذب اسپانسر هم به فدراسیون کمک می‌کند. در کل حس خوبی برای بازیکنان داشت.

ایرانمنش که در لیگ هدایت شهرداری شهر بابک را برعهده دارد در مورد عملکرد تیم خود بیان کرد: مرحله رفت و برگشت در سه دور برگزار شد. در دور اول دو باخت داشتیم و پس از آن اردوهای زیادی را برگزار کردیم و دیگر هیچ کدام از بازی‌هایمان را نباختیم، به گونه‌ای که تنها تیمی بودیم که ۱۰ برد پیاپی به دست آورد. بازیکنانم خیلی خوب کار کردند و در مجموع اول شدیم. برای مرحله پلی‌آف هم با دانشگاه آزاد بازی داریم. خوشبختانه نتایج دور رفت و برگشت در مرحله پلی‌آف تأثیر دارد و اگر اینگونه نبود در حق تیم‌ها اجحاف می‌شد.

این مربی که هدایت تیم ملی تنیس روی میز بانوان را هم برعهده دارد در مورد اردوهای تیم ملی گفت: استمرار فصل جاری لیگ باعث شد تا بازیکنان بیشتر در جو مسابقات باشند. علاوه بر این تیم‌ها هم قبل هر مرحله از لیگ برای بازیکنان خود اردو برگزار می‌کنند. احتمالاً قبل از مرحله پلی‌آف یک اردو داشته باشیم اما بلافاصله بعد از پلی‌آف بازیکنان برای مسابقات عمان، قطر و جهانی مجارستان در اردو جمع می‌شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.