صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / فرمانده کل ارتش :هزینه سازش با دشمن بیش از مقاومت است
فرمانده کل ارتش :هزینه سازش با دشمن بیش از مقاومت است

/انقلاب اسلامی در چهل سالگی/

فرمانده کل ارتش :هزینه سازش با دشمن بیش از مقاومت است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با بیان این که هزینه سازش با دشمن بیش از مقاومت است و ذلت و خواری نیز به همراه دارد، تصریح کرد: با وجود سختی و مشکلات به دشمن لبخند نخواهیم زد، این مشکلات نه در تاریخ اسلام، نه در ایران و نه در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب بی‌سابقه نبوده است و با مقاومت این سختی‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت، چرا که ملت ما می‌دانند هزینه مقاومت را می‌پردازیم و سرانجام افتخار پیروزی را به دست خواهیم آورد.

امیر موسوی

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: آذربایجان افتخار شیعه و ایران است، تاریخ همواره تبریز را به خاطر خواهد داشت که مردم آن در ۲۹ بهمن ۵۶ با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم قم، آتش انقلاب را فروزان کرده و طومار رژیم پهلوی را در هم پیچیدند و آمریکای جنایتکار را از این سرزمین پاک بیرون ریختند.

وی افزود: تبریز غیور در قیام ۲۹ بهمن به مناسبت چهلمین روز از شهادت شهدای قم قیام کرد و امروز هم پرچم پرافتخار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را پرشکوه‌تر از هر جشن دیگری به اهتزار درآورده‌اند. هویت تبریز و آذربایجان با غیرت، وطن دوستی و دفاع از اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) پیوند ناگسستنی داشته و دارد.

وی ادامه داد: آن زمانی که مردم جهان، کم‌ترین آشنایی با استبداد نداشتند، مردم تبریز با انقلاب مشروطیت با استبداد داخلی و خارجی مبارزه کردند، تبریز و آذربایجان همواره در طول این ۴۰ سال، مایه روشنی چشم و تکیه گاهی مستحکم بوده که فقط ۱۰ هزار شهید و ۲۳ هزار جانباز سهم مردم ولایتمدار آذربایجان در آزمون بزرگ الهی بود که از آن با سربلندی و شایستگی بیرون آمدند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: امروز چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما بیش از ۱۴ هزار و ۶۰۰ روز را پشت سر گذاشته‌ایم که یک روز آن بدون مبارزه نبوده است و دشمنان قسم خورده ما هر روز یک خیانت، توطئه، ترفند، فتنه، ائتلاف، مصیبت، عاشورا و کربلا، تهدید و تحریم جدید را بر این ملت بزرگ تحمیل کرده‌اند و در مقابل آن به خواست خداوند بزرگ و رهبری ولایت فقیه هر روز یک پیروزی جدید برای این ملت آفریده و یک ناکامی و عصبانیت جدید برای دشمن به وجود آمده است.

وی تاکید کرد: ما فاتح ۱۴ هزار و ۶۰۰ مبارزه هستیم و این درس بزرگی برای آیندگان است، اما دنیا بداند که اینک این ماییم ملت بزرگ ایران، سرافراز، پیروز و رو به پیش.

وی بیان کرد: نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار با تمام توان رودر روی این ملت ایستاده و ۱۴ هزار و ۶۰۰ روز است که به خود وعده فردا می‌دهد، ما با خداییم و خدا با ما و وعده فردای شیطان محقق نخواهد شد.

موسوی با اشاره به علت اصرار نظام سلطه به دشمنی با ملت ایران، اظهار کرد: اگر اسلام ناب به گوش جهانیان برسد، مبانی نظری نظام سلطه ذوب خواهد شد، نظام سلطه بداند که دو قطبی انقلاب اسلامی در مقابل نظام سلطه، تقابل تاکتیکی نبوده و انتخاب راه الله در مقابل راه شیطان است.

وی گفت: شکست سیاسی نظام سلطه در مقابل انقلاب اسلامی صورت گرفته است و نظام سلطه می‌گوید شما باید هر چه ما می‌گوئیم را انجام دهید، مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال و رهایی این ملت بزرگ از چنگ نظام سلطه بوده است.

وی تاکید کرد: اگر سایر ملت‌ها نیز انقلاب اسلامی ایران را الگویی برای خود قرار دهند، فاتحه استکبار جهانی خوانده خواهد شد و نظام سلطه از این عاقبت وحشت دارد، آن‌ها می‌دانند وقتی ملتی اراده کنند، پیروز خواهند شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران به پیروی از قمر بنی هاشم (ع) پرچم انقلاب اسلامی را آنچنان محکم در دست خواهند گرفت که حتی اگر زخم‌های دشمن دست‌های ما را تکه تکه کند، هیچ اثری از ضربت دشمن بر پرچم اسلام نخواهند دید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.