صفحه اصلی / استان ها / البرز / کاروانسرای ینگه‌امام با مشارکت یونسکو مرمت می‌شود
کاروانسرای ینگه‌امام با مشارکت یونسکو مرمت می‌شود

کاروانسرای ینگه‌امام با مشارکت یونسکو مرمت می‌شود

‌فرماندار ساوجبلاغ گفت: در این شهرستان به ۱۸ هزار نفر در حوزه بیمه سلامت و ۴۰ هزار نفر در حوزه بیمه روستایی خدمات رسانی می‌شود.

کاروانسرای ینگه‌امام

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، ابوالقاسم پالیزگیر در مراسم افتتاح سالن چندمنظوره بحران ساوجبلاغ که همزمان با نهمین روز از ایام‌الله دهه فجر (۲۱ بهمن) برگزار شد، اظهار کرد: در ایام فجر شاهد بهره‌برداری از ۱۶۲ پروژه در این شهرستان هستیم که برای آنها ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: ۶۸ پروژه مورد از این پروژه‌ها توسط بخش دولتی و ۱۲ مورد نیز توسط شهرداری به انجام رسیده است.

این مسئول افزود: به جز بخش دولتی بخش خصوص نیز پروژه‌هایی به بهره برداری رسانده که ۱۵۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه سه هزار واحد مسکن مهر در ساوجبلاغ صاحب برق شده‌اند، بیان کرد: اجرای طرح مخابرات و تأمین شبکه اینترنتی در سطح شهرستان نیز انجام شده است.

فرماندار ساوجبلاغ از دو بانده شدن جاده پر خطر و حادثه‌ساز سهلیه خبر داد و گفت: در این میان ۷۵ هکتار از اراضی دولتی نیز سنددار شدند.

پالیزگیر بیان کرد: تا کنون به ۱۸ هزار نفر در حوزه بیمه سلامت و ۴۰ هزار نفر در حوزه بیمه روستایی توسط دولت ارائه خدمات شده است.

این مسئول با اشاره به وضعیت پروژه دهکده سلامت این شهرستان افزود: عملیات ساخت تنها و اولین پروژه دهکده سلامت کشور با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی همراه بوده است.

فرماندار ساوجبلاغ همچنین به آغاز پروژه مهم مرمت مجموعه تاریخی ینگه امام اشاره کرد و گفت: این اقدام با همکاری اداره میراث فرهنگی و مجموعه یونسکو انجام می‌شود.

به گفته پالیزگیر، در حوزه صنعت جذب بیش از سه هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۷۵۸ پروژه و ایجاد چهار هزار و ۷۰۱ شغل صورت گرفته است؛ در این میان بهره‌برداری از ۱۳ پروژه صنعتی دیگر نیز انجام شده که اعتبار صرف شده برای آنها ۲۷۸ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین بیش‌از ۵۰ درصد اعتبار تسهیلات اقتصاد مقاومتی استان البرز توسط شهرستان ساوجبلاغ جذب شده است، همچنین جذب ۴۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی برای ۱۱۵ طرح در این شهرستان انجام شده است.

فرماندار ساوجبلاغ در پایان از اخذ بیش از ۱۵ هزار فقره سند روستایی در روستاهای ساوجبلاغ خبر داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.