صفحه اصلی / اقتصادی / افزایش نرخ ها در بازار سکه
افزایش نرخ ها در بازار سکه

افزایش نرخ ها در بازار سکه

معامله گران بازار سکه، امروز (یکشنبه) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را چهار میلیون و 240 هزار تومان فروختند که نرخ این سکه نسبت به پایان معاملات پنج شنبه هفته گذشته که چهار میلیون و 225 هزار تومان بود، افزایش یافته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، معامله گران بازار سکه، امروز (یکشنبه) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را چهار میلیون و ۲۴۰ هزار تومان فروختند که نرخ این سکه نسبت به پایان معاملات پنج شنبه هفته گذشته که چهار میلیون و ۲۲۵ هزار تومان بود، افزایش یافته است.
امروز معامله گران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان، هر نیم سکه را ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان و هر ربع سکه را یک میلیون ۳۹۵ هزار تومان فروختند و هر قطعه سکه گرمی ۷۶۰ هزار تومان عرضه شد.
در بازار مصنوعات طلا نیز بهای هر مثقال طلا یک میلیون و ۶۱۰ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۳۷۱ هزار و ۶۹۰ تومان نرخ گذاری شد.
همچنین بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی یک هزار و ۳۱۴ دلار و هفت سنت بود.
در معاملات امروز بازار ارز، صرافی های بانکی هر اسکناس یورو را ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان و هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می کردند.
همچنین روز کاری قبل (پنج شنبه گذشته) در سامانه سنا میانگین فروش هر یورو ۱۳ هزار و ۷۳۴ تومان و هر دلار آمریکا ۱۱ هزار و ۸۱۹ تومان بود و در سامانه نیما حواله هر یورو ۱۰ هزار و ۳۹۸ تومان و هر دلار ۹ هزار و ۸۵۰ تومان به فروش رفت.
نرخ ها در سامانه سنا بیانگر معاملات انجام شده توسط بانک ها و صرافی‌های مجاز کل کشور است و در سامانه نیما حواله های ارزی مبادله می شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.