صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سیمئونه در سن لورنسو سرمربی سولاری بود!
سیمئونه در سن لورنسو سرمربی سولاری بود!

سیمئونه در سن لورنسو سرمربی سولاری بود!

زمانی که سرمربی آرژانتینی هدایت سن لورنسو را بر عهده گرفت سانتیاگو سولاری در این تیم بازی می‌کرد.

دیگو سیمئونه

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، رئال مادرید و اتلتیکومادرید فردا شب (شنبه) در هفته بیست و سوم لالیگا به مصاف هم می‌روند. تقابل سانتیاگو سولاری و دیگو پابلو سیمئونه از نکات قابل توجه این بازی است. دو سرمربی آرژانتینی پیش از این مسیرشان در ایتالیا به هم برخورد داشته بود. ابتدا این اتفاق در اینتر و سپس در لاتزیو رخ داد. سپس در داربی‌های مادرید با هم رو به رو شدند (زمانی که بازیکن بودند). با این حال نخستین باری که با هم در یک مسیر قرار گرفتند به آرژانتین برمی‌گردد.

این اتفاق در آوریل ۲۰۰۹ رخ داد. سیمئونه به عنوان جانشین میگل آنخل روسو هدایت سن لورنسو را بر عهده گرفت. سرمربی قبلی به خاطر حذف از کوپا لبیرتادورس برکنار شده بود.

در آنجا سولاری منتظرش بود. سرمربی فعلی رئال مادرید پس از پایان قراردادش با میلان به کشورش بازگشته بود. سیمئونه در حالی هدایت سن لورنسو را بر عهده گرفت که این تیم با مشکلاتی روبرو بود. در نخستین بازی‌اش باید برابر راسینگ آویاندا قرار می‌گرفت که در آن دیدار سولاری درخشید. گلش باعث شد بازی یک بر یک مساوی شود. او بهترین بازیکن میدان بود. سرمربی و بازیکن آرژانتینی دو ماه و نیم با هم بودند (هفت بازی) تا اینکه سولاری در تابستان سن لورنسو را به مقصد آتلانته مکزیک ترک کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.