صفحه اصلی / استان ها / قم / لزوم استفاده از روش مقایسه‌ای در نمایش عملکرد ۴۰ ساله انقلاب اسلامی

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) تاکید کرد:

لزوم استفاده از روش مقایسه‌ای در نمایش عملکرد ۴۰ ساله انقلاب اسلامی

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) گفت: صرف اعلام این‌که در هر دستگاهی از نظام، چه اقداماتی در این ۴۰ سال انجام گرفته است، کفایت نمی‌کند، بلکه باید به روش مقایسه‌ای مردم را از اقدامات انجام گرفته در این ۴۰ سال، آگاه کرد، تا شکوه و عظمت خدماتی که در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گرفته، به نمایش گذاشته شود.

چهل سالگی انقلاب اسلامی

آیت الله سعیدی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه “خدمت در پرتو بانوی کرامت” در صحن صاحب الزمان حرم حضرت معصومه (س)، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا عنوان کرد: در برپایی این نمایشگاه، از روش مقایسه‌ای استفاده شده تا گزارش ۴۰ سال انقلاب اسلامی به سمع و نظر بازدید کنندگان از جمله مردم، زائرین و مجاورین حرم مطهر برسد.

نماینده ولی فقیه در استان قم، افزود: شایسته است تا تمامی دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، در این ایام، به روش مقایسه‌ای، عملکرد خود را به سمع و نظر برسانند و آنها را از اقدامات انجام گرفته در این چهل سال، مطلع سازند.

سعیدی با بیان این‌که صرف اعلام این‌که در هر دستگاهی از نظام، چه اقداماتی در این ۴۰ سال انجام گرفته است، کفایت نمی‌کند، گفت: باید به روش مقایسه‌ای مردم را از اقدامات انجام گرفته در این ۴۰ سال، آگاه کرد، تا شکوه و عظمت خدماتی که در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گرفته، به نمایش گذاشته شود.

وی در پایان ضمن تشکر از رسانه ملی، در رابطه با پخش برنامه‌های مختلف ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، بیان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در رسانه ملی، در ایام الله دهه فجر انجام می‌شود، روش مقایسه‌ای در نمایش عملکرد دستگاه‌های مختلف کشور، در زمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.