صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / جلسه مرادی با وزارت ورزش برای تعیین تکلیف جام فجر وزنه‌برداری
جلسه مرادی با وزارت ورزش برای تعیین تکلیف جام فجر وزنه‌برداری

جلسه مرادی با وزارت ورزش برای تعیین تکلیف جام فجر وزنه‌برداری

رییس فدراسیون وزنه برداری جلسه‌ای را با مسئولان وزارت ورزش برگزار می‌کند تا تکلیف میزبان جدید جام فجر وزنه‌برداری که مسابقات گزینشی المپیک نیز هست، مشخص شود.

رییس فدراسیون وزنه برداری

به گزارش کسب و کار نیوز، در حالی که قرار بود چهارمین دوره جام فجر وزنه‌برداری که گزینشی المپیک ۲۰۲۰ نیز هست از ۱۰ اسفند در اهواز برگزار شود، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از انصراف این میزبانی خبر داد.
این اتفاق در شرایطی رخ داده که فرصت زیادی تا آغاز رقابت‌ها باقی نمانده و از طرفی میزبان یعنی اهواز پیش از این علاوه بر پرداخت جوایز دلاری، تأمین اسکان و تغذیه شرکت کنندگان را نیز تقبل کرده بود.
با توجه به این شرایط، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری قرار است فردا با مسئولان وزارت ورزش جلسه‌ای داشته باشد تا تکلیف برگزاری جام فجر مشخص شود و اینکه مسابقات در کدام شهر برگزار شود.
البته در همین فاصله که خوزستان انصراف خود را اعلام کرده چند شهر برای میزبانی اعلام آمادگی کرده‌اند اما برگزاری مسابقات در آن شهرها با توجه به فاصله زمانی کوتاهی که تا آغاز مسابقات باقی مانده مشکلات خاص خود را دارد و حالا باید دید در جلسه مرادی و مسئولان وزارت ورزش چه تصمیمی در این مورد گرفته می‌شود.
به هر حال اینکه مسابقات گزینشی المپیک است و از اهمیت فراوانی برخوردار است. باید دید مسابقات در تهران برگزار می‌شود یا شهر دیگری انتخاب خواهد شد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.